OSW meeting
Gezien mijn aanmelddatum op het forum leek het mij niet gepast om dan al gelijk langst te komen. Maar misschien de volgende keer.Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ha ha Vortigern, je zou ook kunnen komen en kennis kunnen maken met de anderen dan heb je ook geen bordjes nodig.
Volgende keer wordt het misschien Pannekoekenbakdag met bezichtiging van het Muiderslot.![]()
De volgende keer ben ik van de partij. Het liefst op een vrijdag, of zaterdag eind v/d middag en avond erbij pakken.
Lijkt me leuk om je een keer te ontmoeten Marcel!
De foto's zijn grappig, maar...inderdaad...ze zijn geen fotomodellen, helaas. Plaats anders ff een fotootje van je Marcel, die van mij staat al op de homepage. De meeting was in mijn geval zelfs op de dag van mijn verhuizing.
[Aangepast op 15/11/03 door Refojongere]
De foto's zijn grappig, maar...inderdaad...ze zijn geen fotomodellen, helaas. Plaats anders ff een fotootje van je Marcel, die van mij staat al op de homepage. De meeting was in mijn geval zelfs op de dag van mijn verhuizing.
Op de BBQ foto's sta ik ook ergens op. Jij bent in mijn beleving hier de best bewaarde anonimiteit hier.Oorspronkelijk gepost door Refojongere
De volgende keer ben ik van de partij. Het liefst op een vrijdag, of zaterdag eind v/d middag en avond erbij pakken.