OSW meeting

nicname

Bericht door nicname »

Ja, maar nu weet ik nog niet wie 'wie ' is snappie...
Haha, als ik dat weet wil ik wel een ondertiteling maken.
zekharyahu

Bericht door zekharyahu »

Leuke foto's!

Alleen, ik sta er wel veel keer op hoor :t
Jelle

Bericht door Jelle »

Hoe belangrijker iemand is des te meer foto's zijn er van hem of haar!!!:

Daarom sta ik niet op de fojotoos
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Leuke foto´s. Heel verhelderend :,
Jelle

Bericht door Jelle »

Weet je nu al wie wie is Tukkertje?

Ik denk dat dat alleen wetenschap is voor de ingewijden is die zijn komen opdraven:,
Vortigern

Bericht door Vortigern »

Het was meer pannekoek eten dan slot loevestein, zag ik aan de foto's. Misschien is het verstandig om het voortaan maar de pannekoek meeting te noemen.

Oja, en voortaan ook naambordjes bij de groepsfoto.
Jelle

Bericht door Jelle »

Ha ha Vortigern, je zou ook kunnen komen en kennis kunnen maken met de anderen dan heb je ook geen bordjes nodig.
Volgende keer wordt het misschien Pannekoekenbakdag met bezichtiging van het Muiderslot.:D
Vortigern

Bericht door Vortigern »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ha ha Vortigern, je zou ook kunnen komen en kennis kunnen maken met de anderen dan heb je ook geen bordjes nodig.
Volgende keer wordt het misschien Pannekoekenbakdag met bezichtiging van het Muiderslot.:D
Gezien mijn aanmelddatum op het forum leek het mij niet gepast om dan al gelijk langst te komen. Maar misschien de volgende keer.
Lecram

Bericht door Lecram »

Leuke foto's van de OSW dag. De volgende keer ga ik mee, maar dan moeten jullie beloven dat het niet weer vlak voor onze verhuizing is.
Vortigern

Bericht door Vortigern »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Leuke foto's van de OSW dag. De volgende keer ga ik mee, maar dan moeten jullie beloven dat het niet weer vlak voor onze verhuizing is.
Ben je van plan zo vaak te gaan verhuizen? :pu
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Vortigern
Ben je van plan zo vaak te gaan verhuizen? :pu [/quote]

Vorig jaar zijn we verhuisd en dit jaar weer ja.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
We hebben je zeker gemist van jou navigatiesysteem hadden wij nu eens gebruik kunnen maken.:D
Refojongere

Bericht door Refojongere »

De volgende keer ben ik van de partij. Het liefst op een vrijdag, of zaterdag eind v/d middag en avond erbij pakken.

Lijkt me leuk om je een keer te ontmoeten Marcel!
De foto's zijn grappig, maar...inderdaad...ze zijn geen fotomodellen, helaas. Plaats anders ff een fotootje van je Marcel, die van mij staat al op de homepage. De meeting was in mijn geval zelfs op de dag van mijn verhuizing.

[Aangepast op 15/11/03 door Refojongere]
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Refojongere
De volgende keer ben ik van de partij. Het liefst op een vrijdag, of zaterdag eind v/d middag en avond erbij pakken.

Lijkt me leuk om je een keer te ontmoeten Marcel!
De foto's zijn grappig, maar...inderdaad...ze zijn geen fotomodellen, helaas. Plaats anders ff een fotootje van je Marcel, die van mij staat al op de homepage. De meeting was in mijn geval zelfs op de dag van mijn verhuizing.

[Aangepast op 15/11/03 door Refojongere]
Op de BBQ foto's sta ik ook ergens op. Jij bent in mijn beleving hier de best bewaarde anonimiteit hier. ;)
Plaats reactie