Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
- MarthaMartha
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
een jammerende kat, maar ik wil slapen dus ze mag nog even niet naar binnen....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik doelde meer op het Transporter, niet vanwege de plek (we hebben hier geen eigen parkeerplekken).Gijs83 schreef:
Misschien stond die transporter wel op z'n plek...
Als het busje iets naar voren zet dan kan onze auto er net tussen en die grijze auto staat al een aantal weken kapot voor onze deur.

Volgens mij mag je daar de politie voor bellen, want dan wordt het de wrakkenwet.
De politie controleert geregeld hier de buurt op langdurig geparkeerde auto's zeker als ze met een lekke band oid staan.
Er komt een briefje tussen de ruitenwisser en het kenteken genoteerd.
Zeker als er gebrek is aan parkeerplaatsen, en dat is er
De politie controleert geregeld hier de buurt op langdurig geparkeerde auto's zeker als ze met een lekke band oid staan.
Er komt een briefje tussen de ruitenwisser en het kenteken genoteerd.
Zeker als er gebrek is aan parkeerplaatsen, en dat is er

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Heb je geen kattenluik danMarthaMartha schreef:een jammerende kat, maar ik wil slapen dus ze mag nog even niet naar binnen....

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Vrachtauto's met zand die elke keer een 'hoopje' zand lossen en shovel die dat weer naar een andere pleek aan het verrijden is, bedrijvigheid alom... werken??? wordt moeilijk...
Krijgen de rotonde en tunnel al wat vorm? Ik kom er niet dagelijks langs, maar het zal daar zeker enorm gaan veranderen...Gijs83 schreef:Vrachtauto's met zand die elke keer een 'hoopje' zand lossen en shovel die dat weer naar een andere pleek aan het verrijden is, bedrijvigheid alom... werken??? wordt moeilijk...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ze zijn nu aan de zijde van de Dannenberg druk met betonstorten, dus daar krijgt het laatste stukje tunnel vorm. Bij de rotonde zijn ze vandaag vooral veel zand aan het weggraven, dus misschien krijgt-ie heel binnenkort ook vorm. Moest met 1 maand klaar zijn, dan hebben ze alleen volgende week nog...-DIA- schreef:Krijgen de rotonde en tunnel al wat vorm? Ik kom er niet dagelijks langs, maar het zal daar zeker enorm gaan veranderen...Gijs83 schreef:Vrachtauto's met zand die elke keer een 'hoopje' zand lossen en shovel die dat weer naar een andere pleek aan het verrijden is, bedrijvigheid alom... werken??? wordt moeilijk...
Van hetzelfdeLassie schreef:regen.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Een lesauto, die aan het oefenen is met inparkeren

Handig. Als die het zelf kan, hoeft de kandidaat nix meer te doen.Orchidee schreef:Een lesauto, die aan het oefenen is met inparkeren![]()
![]()
refo schreef:Handig. Als die het zelf kan, hoeft de kandidaat nix meer te doen.Orchidee schreef:Een lesauto, die aan het oefenen is met inparkeren![]()
![]()

nieuwe straatverlichting, omdat de verlichting aan de overzijde van de straat door aanleg van een nieuwe rotonde hiet niet meer doet hebben ze 2 karretjes noodverlichting geplaatst. Zulke karretjes als ze ook gebruiken bij wegwerkzaamheden of de actie 'Ochtendgloren' van de politie. Het is zo ongeveer daglicht. Straks presteerde een catechisant van onze kerk door de noodknop in te druk de verlichting uit te doen
. Terwijl een uitvoerder van het tunnelproject bezig was de andere lamp aan te doen. Inmiddels brand de lamp wel weer, maar de catechisant is gevloden natuurlijk! 

Alweer een stralende zon
Wat hebben we toch mooie herfstdagen

Wat hebben we toch mooie herfstdagen