OSW meeting

Kislev

Bericht door Kislev »

Wat hoor ik nou Kislev. Als eerste wil ik je natuurlijk wel even feliciteren met je relatie. Van Harte. ;):du

(k hoop dat je me nog kent? of herkent? ) ;)
Uhm, refoweb?? Meisje met rood haar??
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

Matthijs heeft zondagmiddag niet naar de kerk gekund, omdat hij zo'n berouw had over zijn manier van koffiebestellen. De fooi kon dat gevoel toch niet verzachten....

Jelle, weet je wat ik niet snap... Waarom jij niet zo'n boordcomputer aanschaft, waardoor je in één keer goed rijdt. Als ik eerlijk ben, dan snap ik niet dat je de carpool hebt kunnen vinden... :,

Parsifal, gelukkig kun je je richtinggevoel met je geheugen compenseren... :#

tWas erg gezellig!!! Ben ook wel benieuwd naar de foto's... (Als je mij niet kan vinden, dan kan dat wel kloppen, ik zit achter Matthijs.... :du )
lebaoth
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Hihi, sommige mensen zijn echt anders dan je verwacht.
Maar het was heel erg gezellig!!
'Geloof in de Heere Jezus Christus en gij zult zalig worden.'
anna

Bericht door anna »

Oorspronkelijk gepost door Kislev
Wat hoor ik nou Kislev. Als eerste wil ik je natuurlijk wel even feliciteren met je relatie. Van Harte. ;):du

(k hoop dat je me nog kent? of herkent? ) ;)
Uhm, refoweb?? Meisje met rood haar??
parsifal om raad gevraagd? ;)

je hebt helemaal gelijk.
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door lebaoth
Hihi, sommige mensen zijn echt anders dan je verwacht.
Verklaar u nader....!???:pu
Jelle

Bericht door Jelle »

Nou ik had Adje niet gelijk herkend, terwijl ik hem al eens een keer had ontmoet bij Admin thuis.
Ik moest er wel even goed over nadenken toen ik ineens weer herkenning zag. Zal natuurlijk wel in de leeftijd zitten he.
En vooropgesteld een knappe dame onthou ik toch beter dan een knappe jongeman:,:,:,:,:,
Waarom weet ik ook niet maar het is nu eenmaal zo.

Trouwens Lo, we kunnen natuurlijk niet teveel geld steken in zo'n duur navigatiesysteem he, dan maar een keer fout rijden, en je moet toegeven je hebt wel wat extra van nederland kunnen bezichtigen en dat alles voor het zlefde geld:,:,:,

En dan nog die mooie CD, van zingen kwam niet veel terecht de inzettinden dames hadden het zo druk met kletsen dat ik er gewoon niet bovenuit kon komen.
:D
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik hoorde vanavond dat ze in Woudrichem nog in der maag zitten met een hele vracht tweede hands kersen. Dit overschot komt door grotere ogen dan dat je maag is.
Viel me trouwen wel tegen van die zeeuwen dat ze ze niet meenamen in een plasticzakje, want wie benne zunig he:D

Trouwens wiskunde leraren kwamen ook aardig over de tong heen, tot aan ridderlijke learen toe.:D
Tirzah

Bericht door Tirzah »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik hoorde vanavond dat ze in Woudrichem nog in der maag zitten met een hele vracht tweede hands kersen. Dit overschot komt door grotere ogen dan dat je maag is.
Daar noem je zo wat....:$. Wij als zuunige zeeuwen zijn niet tevreden met tweedehands. En dat hadden ze even later goed door..... :D
Kevertje

Bericht door Kevertje »

Viel me trouwen wel tegen van die zeeuwen dat ze ze niet meenamen in een plasticzakje, want wie benne zunig he

:P:o:P:o:P:o
anna

Bericht door anna »

Zijn er ook foto's gemaakt van de OSW-ers?
lo-ruchama

Bericht door lo-ruchama »

Nog steeds geen foto's!! :-:-:-:-:-:-
Kevertje

Bericht door Kevertje »

Oorspronkelijk gepost door lo-ruchama
Nog steeds geen foto's!! :-:-:-:-:-:-
Neeee Lootje! Jelle zei, dat Cor deze week weg was, en dan zouden ze misschien zaterdag de foto's gaan doen!

:D
nicname

Bericht door nicname »

Leuke foto's! Ziet er errug gezellig uit...ik mis de ondertiteling nog...(of is dat naar eigen invulling?)

Groetjes Nicname
Plaats reactie