OSW meeting

anne

Bericht door anne »

Het spijt me...
Ik ben één keer op een meeting geweest. Ik heb het als zeer positief ervaren. Maar ik moet jullie teleurstellen...

De laatste tijd ben ik ook niet meer zo heel actief op OSW. Dit heeft allerlei redenen. Veel namen zeggen me ook nog weinig! Maar geniet op OSW. Die tijd heb ik ook gehad!

Ik hoop dat jullie een fijne dag met z'n allen hebben.
parsifal

Bericht door parsifal »

anne en anna,

jammer dat jullie niet komen. Volgende keer wel doen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
anna

Bericht door anna »

Oorspronkelijk gepost door parsifal
anne en anna,

jammer dat jullie niet komen. Volgende keer wel doen.
dat moet je nog maar afwachten
Jelle

Bericht door Jelle »

Nou ik had wel een kennis willen maken met Pippie en haar aapje. Anna is dat nu Aapje van ons forum?:D
Kislev

Bericht door Kislev »

De meeting komt Kislev een beetje ongeluk uit opeens :sni

(zou dat soms komen omdat ie sinds kort een vriendin heeft? :! )

[Aangepast op 30/10/03 door Kislev]
parsifal

Bericht door parsifal »

Kislev geen gezeur. OSW gaat voor het meisje. Je mag haar meenemen trouwens. (tis toch wat, net een paar weken verkering en nu al zo onder de plak :t)
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Kevertje

Bericht door Kevertje »

Kom op Kislev!!!

:o:P:o:P:o:P
Kislev

Bericht door Kislev »

Oorspronkelijk gepost door Kevertje
Kom op Kislev!!!

:o:P:o:P:o:P
Niet zo aandringen *bloos* daar krijg ik schuldgevoelens van :# (en stiekum ook geen zin om op de foto te komen op zo'n OSW meeting :D )

[Aangepast op 30/10/03 door Kislev]
Jelle

Bericht door Jelle »

dat is snel geregeld Kislev, ik hou gewoon alle fotomateriaal waar jou op zou kunnen staat tegen en vernietig dit gelijk.:D
Dus die reden is er niet meer om niet te komen.
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Hoi,

Omdat ik begrepen heb dat het college langer duurt, weet ik niet of ik vanmiddag aanwezig ben.

Ik hoop van wel,

Gr.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Kevertje

Bericht door Kevertje »

k''heb er echt al zin in!!

:):):):)
Jelle

Bericht door Jelle »

nog ff in bad en dan kan ik weer opgedost naar Loevenstein. en ik moet natuurlijk niet vergeten mijn harnas nog aan te trekken.:D
Jelle

Bericht door Jelle »

omdat we waarschijnlijk toch wel een eindje moeten lopen vanmiddag heb ik maar een linkse en een rechtse sok aangetrokken. loopt veel beter:D
anna

Bericht door anna »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Nou ik had wel een kennis willen maken met Pippie en haar aapje. Anna is dat nu Aapje van ons forum?:D
Nou nee hoor. Ik heb hier geen kennissen of vrienden rond lopen op dit forum (niet negatief bedoeld hoor)...

Als je een keer kennis met mij wilt maken. Dan zal ik zeggen: Maar een afspraak. (het zij hier of het zij in Gouda) :bo
Plaats reactie