Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
...aan de cliënten op mijn stageadres... ze zijn zo leuk!!!
...aan zoveel!
...aan zoveel!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Aan het feit dat ik sinds een uur gespannen ben....
Ik deze en volgende week 4 toetsen had en dat daar 6 maanden vanaf hangen.....

Ik deze en volgende week 4 toetsen had en dat daar 6 maanden vanaf hangen.....

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- Katharina van Bora
Spannend! En je krijgt daarvan vandaag de uitslag??vlinder schreef:Aan het feit dat ik sinds een uur gespannen ben....
Ik deze en volgende week 4 toetsen had en dat daar 6 maanden vanaf hangen.....![]()
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
soms wel ja.Schemerlichtje schreef:Je bent toch heel flexibel en vol van creativiteit?henriët schreef:Aan hoe ik aan mn spullen moet komen zodat ik vanavond kan voorbereiden op een lesdagje morgen.
Maar ik zou de spullen krijgen, wat dus niet gebeurde...
ik bellen.. geen gehoor.. langs de school gereden.. stel dat r een vergadering is... maar nee hoor..
belt om 10 uur de directeur..
joh, sorry.. ik moest vanavond weg en nu zie ik de spullen voor morgen nog in de auto liggen..
Enfin, ik was van plan wat vroeger naar school te gaan, maar heb gisteravond nog ff snel de stof doorgenomen, en met een beetje creativiteit ben ik de dag prima doorgekomen.
Normaal maakt me dat niet zo uit, maar dit is een combi-groep en dan moet je van te voren wel even weten hoe je eea organiseert.
Enfin, we hebben een leuke dag gehad, met als hoogtepunt muziek. Leren luisteren naar klassiek, supergaaf, de nieuwe methode is top!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
aan een preek die Kandidaat C.A. van Dieren eens uitsprak in Capelle aan den IJssel Middelwatering...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Waar ging die over?-DIA- schreef:aan een preek die Kandidaat C.A. van Dieren eens uitsprak in Capelle aan den IJssel Middelwatering...
Over de zalving van David door Samuël.Gijs83 schreef:Waar ging die over?-DIA- schreef:aan een preek die Kandidaat C.A. van Dieren eens uitsprak in Capelle aan den IJssel Middelwatering...
Een preek die me vanavond (zolang na die tijd) weer trof.
En komt die gedachte ineens naar boven ?-DIA- schreef:aan een preek die Kandidaat C.A. van Dieren eens uitsprak in Capelle aan den IJssel Middelwatering...
Heeft veel indruk gemaakt zeker.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara schreef:En komt die gedachte ineens naar boven ?-DIA- schreef:aan een preek die Kandidaat C.A. van Dieren eens uitsprak in Capelle aan den IJssel Middelwatering...
Nee, we lezen op de zaterdagavond altijd een preek,
en nu de stem van de "voorlezer" niet meer zo goed is luisteren we dan naar cd's of cassettebandjes.
En vanavond hadden we die preek...
-
...aan de voorbereiding op het H.A. en de week erop de bediening ervan....
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Illegaal opgenomen?-DIA- schreef:Mara schreef:En komt die gedachte ineens naar boven ?-DIA- schreef:aan een preek die Kandidaat C.A. van Dieren eens uitsprak in Capelle aan den IJssel Middelwatering...
Nee, we lezen op de zaterdagavond altijd een preek,
en nu de stem van de "voorlezer" niet meer zo goed is luisteren we dan naar cd's of cassettebandjes.
En vanavond hadden we die preek...
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
aan zaterdag en zaterdagavond, het was een fijne dag (heb Lourens gemist). ;-)
Aan mensen die me zo minderwaardig behandelen.
Ik heb altijd het goede met ze voor gehad, wilde altijd voor ze klaarstaan/helpen.
En zo nog veel meer dingen...
En dan na 20/30 jaar behandelen ze me als een stuk oud vuil
Ik heb altijd het goede met ze voor gehad, wilde altijd voor ze klaarstaan/helpen.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Heel cliché maar... het zegt vaak meer over de ander dan jezelf.Orchidee schreef:Aan mensen die me zo minderwaardig behandelen.
Probeer de eer aan jezelf te houden en te denken, ik heb gedaan wat ik kon en wilde altijd klaarstaan.
Dat zij nu zo doen is niet reeël, maar toch echt hun pakkie.
En tel voor jezelf op dat je het goede gezocht hebt!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Oude-Waarheid
Aan die preek die ik hoorde over Zondag 10.
Deze dominee vond het antwoord kort door de bocht.
Dat ziekte enz. altijd uit Zijn Vaderlijke Hand zouden voorkomen.
Hij haalde Job aan dat was werk van de satan zij hij niet van God.
Nu lees ik niet dat Job zegt de HEERE heeft geven maar de satan heeft genomen.
Deze dominee vond het antwoord kort door de bocht.
Dat ziekte enz. altijd uit Zijn Vaderlijke Hand zouden voorkomen.
Hij haalde Job aan dat was werk van de satan zij hij niet van God.
Nu lees ik niet dat Job zegt de HEERE heeft geven maar de satan heeft genomen.