Barbeque
Voor hen die de weg niet weten een kleine routebeschrijving.
Neem vanaf Rijksweg Rotterdam/den haag afslag Gouda (niet gouda west) Vanaf Utrecht afslag gouda nemen. niet Reeuwijk. rest als vanuit den haag.
Bij de tweede stoplichten linksaf slaan (dat is voor de VW/Audi garage) daarna bij de volgende stoplichten weer linksaf en dan de weg blijven volgen totdat je over een verkeersdrempel heen komt waar de fietsers voorrang hebben, Je steekt daar namelijk een smal weggetje over met aan beide kanten water. Als je daar bent overgestoken moet je kijken naar de woningen aan de rechterkant nummer 693.
groeten en tot vanavond of middag. Jelle
[Aangepast op 14/8/03 door Jelle]
Neem vanaf Rijksweg Rotterdam/den haag afslag Gouda (niet gouda west) Vanaf Utrecht afslag gouda nemen. niet Reeuwijk. rest als vanuit den haag.
Bij de tweede stoplichten linksaf slaan (dat is voor de VW/Audi garage) daarna bij de volgende stoplichten weer linksaf en dan de weg blijven volgen totdat je over een verkeersdrempel heen komt waar de fietsers voorrang hebben, Je steekt daar namelijk een smal weggetje over met aan beide kanten water. Als je daar bent overgestoken moet je kijken naar de woningen aan de rechterkant nummer 693.
kHeb voor de zekerheid mn navigatiesysteempje maar op de motor gemonteerd:Oorspronkelijk gepost door Jelle
Voor hen die de weg niet weten een kleine routebeschrijving.
Maar als je naar 'het kasteel van Jelle' vraagt, dan weet iedereen die toch te vinden? (zie avatar van jou)
Tot vanavond (middag)!
Jelle en Annie, heel hartelijk bedankt!!
't was enorm gezellig!! Ook leuk om Lecram, empee en Cor weer es te zien.
Ik meende toch werkelijk dat Lecram ongeveer een jaar of 40 zou zijn, en zwart haar zou hebben. Vergiste ik mij toch ff flink..
Ik ben heel vlot thuisgekomen vanavond. Slechts een uurtje van Gouda naar Hoogeveen. Tussen Staphorst en Hoogeveen slechts 3 auto's ingehaald. Zo heerlijk rustig was het in ons Drentheland!
Ik meende toch werkelijk dat Lecram ongeveer een jaar of 40 zou zijn, en zwart haar zou hebben. Vergiste ik mij toch ff flink..

Ik ben heel vlot thuisgekomen vanavond. Slechts een uurtje van Gouda naar Hoogeveen. Tussen Staphorst en Hoogeveen slechts 3 auto's ingehaald. Zo heerlijk rustig was het in ons Drentheland!
Liever Turks dan Paaps
Met zo'n volle buik voel ik me wel 40, Matthijs. En mijn helm is zwart, dus dat klopt wel :,Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Jelle en Annie, heel hartelijk bedankt!!
Ps. hoe hard heb je nu, tussen de flitspalen door, gereden?

Gewoon topsnelheid. Ik vertrouw volledig op mijn detector.Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ps. hoe hard heb je nu, tussen de flitspalen door, gereden?![]()

Liever Turks dan Paaps
Getuigen van je Christen-zijn doe je in daad, gelaat, gewaad en gepraat, toch? Dus ook op de rijksweg....................Oorspronkelijk gepost door MatthijsGewoon topsnelheid. Ik vertrouw volledig op mijn detector.Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ps. hoe hard heb je nu, tussen de flitspalen door, gereden?![]()
Cor reed veilig achter mij aan. We gingen met 150 langs een flitspaal waar je 100 mocht. Geweldig zo'n detector! Oeps..! Laat lebaoth dit maar niet horen. Dan krijg ik er vast ontzettend van langs. Mocht je het wel lezen Lebaoth. Ik had vanavond mijn gedachten niet bij de wetboek van onze geliefde Nederlandse regering.
Pim.
In dit geval viel het wel mee hoor. Het was ver na twaalf uur en geen kip op de weg.Getuigen van je Christen-zijn doe je in daad, gelaat, gewaad en gepraat, toch? Dus ook op de rijksweg....................
Pim.
Beetje flauw om nu op deze manier te reageren. Iedereen rijdt weleens harder dan de max. snelheid op deze tijdstippen.
Maar we gaan off-topic. Discussie hierover graag in een nieuw topic.
[Aangepast op 15/8/03 door Lecram]
Mijn vrouw vroeg zich af of ik inderdaad wel was geweest, toen ze mijn portemonnee controleerde :, Ik moest het geld gelijk weer inleverenOorspronkelijk gepost door empee
Ook vanuit het Zeeuwse land :+ hartelijk bedankt Jelle en Annie voor de fijne, lekkere en gezellige avond!
‘k Had voor de zekerheid een goedgevulde portemonnee op zak:o maar was ff stom van verbazingwe hoefden niks te betalen van de gastheer en diens vrouw!!
Leuk om weer bekende en onbekende gezichten te zien!
Lecram, uit voorzorg toch maar een lange broek meegenomen??![]()

Maar nu de anderen het weten, komt de volgende keer iedereen :o
Ik ben blij dat ik mijn lange broek had aangedaan, het werd toch wel wat fris later op de avond. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Wij hadden dhr. Hakvoort over Jakobus 1:5 "En indien iemand van u wijsheid ontbreekt, dat hij ze van God begere, Die een iegelijk mildelijk geeft, en niet verwijt; en zij zal hem gegeven worden."
Fijne dienst, gunnende preek. Onbekeerden en bekeerden, iedereen moet (weer) met lege handen bij God komen en Hij zal nooit vragen waarom je komt, waarom je pas na zoveel jaren komt, want Hij geeft mildelijk!! Wat een genade!!
Pim.
Fijne dienst, gunnende preek. Onbekeerden en bekeerden, iedereen moet (weer) met lege handen bij God komen en Hij zal nooit vragen waarom je komt, waarom je pas na zoveel jaren komt, want Hij geeft mildelijk!! Wat een genade!!
Pim.