Willem schreef: Je verzint nu allerlei verklaringen die op zichzelf legitiem zijn. Maar dit topic is begonnen dat iemand last van slaap had omdat hij blijkbaar 16 uur in de week zo'n 12 a 14 uur werkt per dag.
En dan kan er van alles gezegd worden, en ik geloof ook best dat het niet altijd eenvoudig is, maar het blijft een kwestie van prioriteiten.
Dus jij stelt dat de prioriteiten niet goed liggen..... hoe weet je dat?
De reden waarom ik reageerde is niet dat ik een voorstander van slapen in de kerk ben ofdat wil goed praten.
Maar wel dat je veel te snel met je oordeel bent en wel even aanwijst waar het probleem zit. Want je veronderstelt nu dat het helemaal geen of een minimale prioriteit heeft.
Zoals de poster al aangaf is het iets waar de desbetreffende persoon ook een hekel aan heeft.
Maar er ook wel eens bij stil gestaan dat een man en vader de verantwoording voor zijn gezin heeft? Misschien hebben jij en ik, als gevolg van opleiding, bepaalde keuzes die een ander niet kan maken.
Je had beter eerst eens voorzichtig kunnen vragen hoe het komt dat iemand een dergelijk beroep heeft en of er andere mogelijkheden zijn. Want uit een latere post kwam naar voren dat die persoon blij is dat deze werkt heeft.
Dus een beetje meer voorzichtigheid is misschien wel verstandig.....want met dergelijke opmerkingen kan je iemand heel erg pijn doen.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above