vakantie 2
Heb nog een weekje presentaties. ;-( Vier in één week, 't is schandalig gewoon.
Daarna ga ik (in willekeurige volgorde
) twee weken dabarwerk doen, een weekje naar Frankrijk, een weekje naar Friesland en nog een hoop werken (bliep bliep bliep.. kassajuffrouw
.
Dabarwerk is campingevangelisatie, is fantastisch, ik ga het nu voor het vierde jaar doen. Heb er ontzettend veel zin in, ben ook ontzettend zenuwachtig. Dat is tot nu toe elk jaar zo geweest en zal ook wel zo blijven denk ik. Maar het gaat goedkomen. ;-)
Groetjes van Loïs.
Daarna ga ik (in willekeurige volgorde

Dabarwerk is campingevangelisatie, is fantastisch, ik ga het nu voor het vierde jaar doen. Heb er ontzettend veel zin in, ben ook ontzettend zenuwachtig. Dat is tot nu toe elk jaar zo geweest en zal ook wel zo blijven denk ik. Maar het gaat goedkomen. ;-)
Groetjes van Loïs.
Wie weet komen we elkaar tegen!Oorspronkelijk gepost door KurtYo
Ga naar Italie.. Joehoe...![]()
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Jaren geleden ben ik in Port Said geweest, mooie ervaring om eens in een gigantische puinhoop terecht te komen, maar daarna twee maal door het Suezkanaal gevaren en vanwege de onbeschoftheid van de egyptenaren besloten om nooit vrijwillig naar Egypte te gaan, maar goed ik hoor graag je ervaringen.Oorspronkelijk gepost door Jootje
December weekje (of 2) Egypte met (dan) man.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Ik denk niet dat alle egyptenaren onbeschoft zijn. Heb je denk ik net de verkeerde getroffen. De oom en tante van mijn vriend zijn net terug uit Egypte, en hadden het geweldig gehad. Je moet geen excursies ed boeken bij de locale bevolking, maar gewoon bij je touroperator. anders heb je kans dat je in de woestijn af wordt gezet en alleen voor betaling van honderden dollars weer terug komt.
Heb een stuk video gezien, en het ziet er prachtig uit. We willen naar Hurghada of Sharm el Sheik (duiken) en evt excursies naar het binnenland.
Heb een stuk video gezien, en het ziet er prachtig uit. We willen naar Hurghada of Sharm el Sheik (duiken) en evt excursies naar het binnenland.