Nieuwe website SRB

Pied
Berichten: 915
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:36

Bericht door Pied »

Mee eens hoor, maar toch even een zure reactie terug.
"Natuurlijk ben ik blij met zowel de SRB als met de SRA. Alleen wat mij bedroefd is de onnodige strijd die er gevoerd wordt." Waarom moet die onnodige strijd dan ook hier weer worden voortgezet? Er wordt toch alleen maar gevraagd wat men van de nieuwe website vindt? De eerste twee-en-een-halve reacties gaan daar nog over.
Gebruikersavatar
ndonselaar
Berichten: 3105
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Waarom moet die onnodige strijd dan ook hier weer worden voortgezet? Er wordt toch alleen maar gevraagd wat men van de nieuwe website vindt? De eerste twee-en-een-halve reacties gaan daar nog over.

Pied, niet iedere reformatorische internetter is OSW-er (nog niet helaas :#).

Maar stel je nu eens voor dat je als internetter informatie zoekt over de SRB en je ziet daar die predikanten terugkomen van de SRA en ook juist die predikanten waar zo tegen gewaarschuwd wordt. Dan is de verwarring toch compleet?

Tot slot, ik heb nog weinig discussies meegemaakt bij OSW die on-topic bleven.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Lecram

Bericht door Lecram »

Sorry Pied, dat ik onderstaande reactie in een andere topic heb gegeven en niet hier. Dat doe ik nu dus alsnog.
Dat hoor ik graag, Limosa, ik hoor van alle kanten dat de jeugd veel interesse heeft in Gods Woord, meer dan 10-20 jaar geleden. Ik ben daar ontzettend blij om. De Heilige Geest werkt zichtbaar onder de jeugd. Juist zij hebben behoefte aan een goede begeleiding en geestelijk voedsel. Laten we de schijven van onze knieen bidden om geloof en heel veel bekeringen!
[Aangepast op 15/9/03 door Lecram]
Pied
Berichten: 915
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:36

Bericht door Pied »

Ja, die bedoelde ik!
:)
Plaats reactie