Ik zie het ineens, jij geeft de voedingswaren de kleur hoe ze eruitzienOrchidee schreef:SPERZIEBONEN
GEKOOKTE AARDAPPELS
KIPSCHNITZEL
MAGERE YOGHURT

Ik zie het ineens, jij geeft de voedingswaren de kleur hoe ze eruitzienOrchidee schreef:SPERZIEBONEN
GEKOOKTE AARDAPPELS
KIPSCHNITZEL
MAGERE YOGHURT
geen idee, die staat niet op het lijstje. Maar we gaan wel een boek uit Albanie lezen bijvoorbeeld. Met wat googelen heb je recepten uit alle landen..Mara schreef:Wat eten jullie dan als je een boek uit Mongolie leest ? Geitenogen?
Ook vitaminen? Dan moet ik stoppen want dan word het teveel.Mara schreef:Na 2 dagen al ?Lourens schreef:Na twee dagen vol met vitaminen nu even afkicken.
Patat en frikandellen.![]()
Weet je wat er in frikadellen zit ?
Ja, overkillLourens schreef:Ook vitaminen? Dan moet ik stoppen want dan word het teveel.Mara schreef:Na 2 dagen al ?Lourens schreef:Na twee dagen vol met vitaminen nu even afkicken.
Patat en frikandellen.![]()
Weet je wat er in frikadellen zit ?![]()
pastaMarthaMartha schreef:de pasta die Helma klaar heeft gemaakt![]()
een dag niet koken is ook best leuk!
Nog opgewarmde zooi ook.Democritus schreef:pastaMarthaMartha schreef:de pasta die Helma klaar heeft gemaakt![]()
refo schreef:Nog opgewarmde zooi ook.Democritus schreef:pastaMarthaMartha schreef:de pasta die Helma klaar heeft gemaakt![]()