Goede nacht [2]
Re: Goede nacht [2]

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
huisman schreef:

Gezellig!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Hopelijk heb je lekker geslapen! Een zeer fijne dag gewenst met al het nodige! Dat Hijzelf maar genodigd mag zijn zoals op de bruiloft te Kana.helma schreef:trusten. morgen bruiloft
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Ik wens jullie vast een goede nachtrust, maar bovenal een gezegende zondag toe!
Mijn laptopje gaat zo lekker uit
Mijn laptopje gaat zo lekker uit

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
'K vond dit wel passend na een veelbewogen RF'dag

huisman schreef:'K vond dit wel passend na een veelbewogen RF'dag
tja...de dames proberen het hier nog een beetje gezellig te houden

betekent goede nacht...
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Dat is Bonne nuit. Betekent ook welterusten.Ria schreef:
betekent goede nacht...
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
helma schreef:huisman schreef:'K vond dit wel passend na een veelbewogen RF'dag
tja...de dames proberen het hier nog een beetje gezellig te houden

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....

En iedereen een goede zondag toegewenst!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!

Namens de Fam. huisman
ik ga slapen
slaap lekker allemaal!!
slaap lekker allemaal!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:ik ga slapen
slaap lekker allemaal!!

Ben je in de war?