SUPER!
Schooluniformen
Re: Schooluniformen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vreselijk.............
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Meeting van vorig jaar? (sorry, kon het ff niet laten)
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Die kleur
en die hoedjes 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Lees mijn posting nog maar eens.Mara schreef:Die kleuren die hoedjes
hmm de lengte van de rokken zou mij totaal niet bevallen.... (of ze moeten langer qua lengte of het moeten lange broeken worden)
-
bij ons hebben ze het vorig jaar ingevoerd, uniforms voor de hele school. En ik kan niet anders zeggen dan dat het echt positief werkt. de kinderen waren er eerst niet zo blij mee, het is even wennen. maar omdat iedereen het heeft, ga je het al vlug gewoon vinden, echt waar.
en inderdaad, heerlijk geen gezeur meer in de ochtend over wat ze aan moeten.
I love this little town on the prairie.countryrose schreef:bij ons hebben ze het vorig jaar ingevoerd, uniforms voor de hele school. En ik kan niet anders zeggen dan dat het echt positief werkt. de kinderen waren er eerst niet zo blij mee, het is even wennen. maar omdat iedereen het heeft, ga je het al vlug gewoon vinden, echt waar.
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
- oesterschelpje
Op onze school "overzee" hebben ze ook uniformen.
Wel zonder hoedje, blauw met wit, het staat echt heel mooi!
Wel zonder hoedje, blauw met wit, het staat echt heel mooi!

Ziet er aardig uit.

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
ik ben voor.
ik ben tegen.