Hoe zien jullie de zondag?

Doortje

Bericht door Doortje »

Ik zie niet in wat daar mis mee zou kunnen zijn.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door Doortje
Ik bedoel, is dat dan niet een beetje hypocriet?
Zelf uit principe niet sporten op zondag en vervolgens anderen "voor jou laten sporten" en daar van genieten.

Een 'breekje' van Breekijzertje
Doortje

Bericht door Doortje »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Oorspronkelijk gepost door Doortje
Ik bedoel, is dat dan niet een beetje hypocriet?
Zelf uit principe niet sporten op zondag en vervolgens anderen "voor jou laten sporten" en daar van genieten.

Alsof ze niet zouden sporten als ik niet zou kijken...... :t Is hetzelfde als zelf niet werken op zondag en wel naar het journaal kijken waar mensen voor betaald worden om het te presenteren....
Breekijzertje

Alsof ze niet zouden sporten als ik niet zou kijken...... :t Is hetzelfde als zelf niet werken op zondag en wel naar het journaal kijken waar mensen voor betaald worden om het te presenteren....
Vind ik expliciet anders.
Het journaal is functioneel nieuws.
Dat kun je op zondag niet missen vind ik.

Een collegaatje van mij komt 's maandags wel eens op de zaak en heeft dan nog niet gehoord dat er bijvoorbeeld op zaterdagmiddag iets bijzonders is gebeurd, omdat radio- en tv-bezit principieel niet verantwoord is.

Dat kàn toch niet!!!!

Sport kijken is echter geen essentieel nieuws voor de zondag, meer ontspannend.

kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Een collegaatje van mij komt 's maandags wel eens op de zaak en heeft dan nog niet gehoord dat er bijvoorbeeld op zaterdagmiddag iets bijzonders is gebeurd, omdat radio- en tv-bezit principieel niet verantwoord is.

Dat kàn toch niet!!!!

Waarom kan dat niet?????????
Doortje

Bericht door Doortje »

Vind ik expliciet anders.
Het journaal is functioneel nieuws.
Dat kun je op zondag niet missen vind ik.

Dat kàn toch niet!!!!

Sport kijken is echter geen essentieel nieuws voor de zondag, meer ontspannend.

En zo stelt een ieder weer ergens anders zn prioriteiten.... Als ik zondag nieuws gemist heb, lees ik t op maandag wel weer....
Doortje

Bericht door Doortje »

Neemt verder niet weg dat ik gewoon beiden kijk op zondag hoor... Wilde alleen even duidelijk maken dat betaald tv maken betaald tv maken is, geen onderscheid mogelijk.....
Loïs

Bericht door Loïs »

Op zondag ben ik meestal thuis bij m'n ouders.
's Morgens kerk, daarna vaak op visite bij familie/vrienden, we eten iets makkelijks zodat m'n moeder ook rust heeft, 's middags doen we soms allemaal een dutje (luie familie ;-)), of we spellen wat, of we lezen allemaal wat, of we zitten de hele middag wat te praten, of we doen bijbelstudie. 's Avonds eten we weer wat brood, we gaan naar de kerk en daarna ga ik meestal met een vaste groep jeugd wat bijbelstudie doen.

Voor mij is zondag echt een familiedag, je ziet je familie zo weinig en op zondag kan alle schade van doordeweeks ingehaald worden (we kunnen het allemaal nogal goed met elkaar vinden dus dat is erg fijn).

Groetjes van Loïs.
Lucy

Bericht door Lucy »

Dat kàn toch niet!!!!

Waarom niet? Wordt ze er minder van omdat ze het een dagje later weet?
Breekijzertje

Oorspronkelijk gepost door Lucy

Dat kàn toch niet!!!!

Waarom niet? Wordt ze er minder van omdat ze het een dagje later weet?
Voorbeeld: De ramp in Enschede.

Gebeurde zaterdagmiddag.

't Komt een beetje knullig over als jij daar 's maandags op de zaak pas iets over hoort als je je collega's daar over hoort praten.
Alsof je in het weekend op de maan gewoond hebt......

Loïs

Bericht door Loïs »

Gek, dat heb ik nu na een gewone doordeweekse dag ook wel eens..
Breekijzertje

Oorspronkelijk gepost door Loïs
Gek, dat heb ik nu na een gewone doordeweekse dag ook wel eens..
Maar ja.....jij bent Loïs........:-

england

Bericht door england »

Wij hoeren het nieuws ook meestal van anderen, hoor! Soms pas een week of zo later! Nou en? De wereld draait echt wel door zonder ons, hoor! Het verandert er geen klap aan of ik nou wel of niet op de hoogt ben!

Natuurlijk is het prettig als je nieuwsgierigheid steeds bevredigd is, maar dan maar niet! Ik heb veel beter nieuws voor mensen, vooral na de zondag...
Plaats reactie