Gefelie [2]
Re: Gefelie
Gefeliciteerd henriët! En van harte de Zegen van de Heere over je nieuwe levensjaar toegewenst.
-
Auto schreef:Gefeliciteerd henriët! En van harte de Zegen van de Heere over je nieuwe levensjaar toegewenst.

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Speciaal voor Henriét:

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gefeliciteerd, Henriët, en Gods zegen toegewenst.

Lieve Jet, van harte!!
Idem, en ik wens je een goed meeljaar toe! (Naar 2 Koningen 4: 41)Auto schreef:Gefeliciteerd henriët! En van harte de Zegen van de Heere over je nieuwe levensjaar toegewenst.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- JolandaOudshoorn
Sluit ik me bij aan! En een fijne dag toegewenst!helma schreef:
Lieve Jet, van harte!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Hier sluit ik me van harte bij aan!Ander schreef:Gefeliciteerd, Henriët, en Gods zegen toegewenst.
- Katharina van Bora
Ik schaar me achter LutherLuther schreef:Idem, en ik wens je een goed meeljaar toe! (Naar 2 Koningen 4: 41)Auto schreef:Gefeliciteerd henriët! En van harte de Zegen van de Heere over je nieuwe levensjaar toegewenst.

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
- MarthaMartha
en hoop dat je een leuke dag hebt gehad!Hendrikus schreef:Jet, van harte!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Johann Gottfried Walther
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Jet van harte gefeliciteerd en een gezegend nieuw levensjaar (Ik ben niet goed in mooie plaatjes op RF te zetten maar dat heeft Helma al gedaan
)

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gefeliciteerd! Gods zegen toegewenst.