Hoe groot zijn, HEER', Uw werken!
Hoe ver gaat Uw beleid.
Gij stelt, met mogendheid,
Elk deel zijn juiste perken.
Een ziel, aan 't stof gekluisterd,
Beseft Uw daden niet;
Geen dwaas weet, wat hij ziet;
Zijn oordeel is verduisterd.
Naar > Gebruikerspaneel > Profiel > Wijzig avatar > Bestand kiezen.albion schreef:We hadden een paar bossen lelies en gladiolen gekregen. Nu wil ik deze foto als avatar maar het lukt me niet.
Wie kan me helpen? Ik weet niet wat ik moet doen. Ik probeer al via Imageshack een avatar te downloaden
maar dat gaat niet. Als ik het verkleind is het ook niet accoord.
Nee, dat heb ik geprobeerd. Maar de avatar moet een bepaald KB hebben. En ik heb deze foto al heel klein gemaakt en toch pakt het niet.Ichtus schreef:Naar > Gebruikerspaneel > Profiel > Wijzig avatar > Bestand kiezen.albion schreef:We hadden een paar bossen lelies en gladiolen gekregen. Nu wil ik deze foto als avatar maar het lukt me niet.
Wie kan me helpen? Ik weet niet wat ik moet doen. Ik probeer al via Imageshack een avatar te downloaden
Dan moet het toch lukken dacht ik?
Ik geloof gelijk dat het een prachtige tuin is!
ik ben een beetje kippig vandaag, en dacht in eerste instantie: Appeltaart!Nochtans schreef:Inderdaad mooi! Vooral in zo'n collagevorm.
Herfst!
Heeft het met kippigheid te maken of met je referentiekader?Zita schreef:ik ben een beetje kippig vandaag, en dacht in eerste instantie: Appeltaart!
http://www.fotoverkleinen.nl/albion schreef:We hadden een paar bossen lelies en gladiolen gekregen. Nu wil ik deze foto als avatar maar het lukt me niet.
Ja, idd. een schitterende foto en in artistiek opzicht ook heel mooi.sela schreef: