Ben ik er net...ga je weghenriët schreef:het lukt me niet om te typen in de chat????

Ben ik er net...ga je weghenriët schreef:het lukt me niet om te typen in de chat????
ik zat te typen, maar hij doet t niet.............................Orchidee schreef:Ben ik er net...ga je weghenriët schreef:het lukt me niet om te typen in de chat????
soms moet je dan eerst ff het tekstvak nog een keer aanklikken, dan doettie t wel.henriët schreef:ik zat te typen, maar hij doet t niet.............................Orchidee schreef:Ben ik er net...ga je weghenriët schreef:het lukt me niet om te typen in de chat????
Ik heb er net meer als een half uur "gekletst"Mara schreef:Die chat werkt gewoon niet, er zit er altijd maar eentje op
je bent veel te vroeg. Hoe later op de avond hoe gezelliger het er is.Mara schreef:Die chat werkt gewoon niet, er zit er altijd maar eentje op
dit bericht zet je nog niet minder dan een minuut er in en toch zit je nu niet in de chat. Ik heb even gekeken.Mara schreef:Je kan zien dat ik me op diverse tijden heb aangemeld en ook anderen vingen hier vaak bot.
Nou ja, blijven proberen dan maar.
Ik begrijp het niet hoor, nooit geen last vanMara schreef:Je kan zien dat ik me op diverse tijden heb aangemeld en ook anderen vingen hier vaak bot.
Nou ja, blijven proberen dan maar.