Vakantie
Bij mij komt de natuur gewoon in huis, een pracht van een tor op mijn beeldscherm.
Woningruil, dat is een goed idee. Ik zal eens polsen hier. Wat schoonheid en netheid betreft gaan wij er dan in ieder geval op vooruit. Als jullie in de vakantie hier het een en ander opruimen, dan mag je zelfs gratis een week langer hier verpozen. :eur (pas op voor de spinnen)
Woningruil, dat is een goed idee. Ik zal eens polsen hier. Wat schoonheid en netheid betreft gaan wij er dan in ieder geval op vooruit. Als jullie in de vakantie hier het een en ander opruimen, dan mag je zelfs gratis een week langer hier verpozen. :eur (pas op voor de spinnen)
Lieneke,ik blijf zeuren, maar je hep het over stranden en duinen, maar het is nogal een eindje lopen naar de zee bij jullie vandaan hoor. Trouwens de avatar bij je naam spreekt van andere interesses geloof ik.
[Aangepast op 8/5/03 door Egbert]
[Aangepast op 8/5/03 door Egbert]
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Om jullie heimwee te besparen zal ik hier met de vrouw des huizes overleggen of we het huis mogen achterlaten in dezelfde stijl als jullie je villa achterlaten.Oorspronkelijk gepost door Sailor
Woningruil, dat is een goed idee. Ik zal eens polsen hier. Wat schoonheid en netheid betreft gaan wij er dan in ieder geval op vooruit. Als jullie in de vakantie hier het een en ander opruimen, dan mag je zelfs gratis een week langer hier verpozen. :eur
:t(pas op voor de spinnen)
...anderhalf uur lopen valt niet te laten voor zo'n mooie omgeving (ontelbaar veel korreltjes zand, strand, wiegende duinhalmen, het ruisen van de zee, de langzaam ondergaande zon (sinds wanneer bestaat er ondergaande maan, Sailer?Oorspronkelijk gepost door Egbert
Lieneke,ik blijf zeuren, maar je heb het over stranden en duinen, maar het is nogal een eindje lopen naar de zee bij jullie vandaan hoor. Trouwens de avatar bij je naam spreekt van andere interesses geloof ik.

Nee hoor Egbert, wij gaan altijd met de fiets of auto!
[Aangepast op 8/5/03 door Lieneke]
Nope, 'k ga met ShoestringGa je met Avanta?? Kijk dan eens op het Avanta-forum! http://www.avantareizen.nl
nog twee maanden en vijf dagen :o
Oorspronkelijk gepost door Lieneke...anderhalf uur lopen valt niet te laten voor zo'n mooie omgeving (ontelbaar veel korreltjes zand, strand, wiegende duinhalmen, het ruisen van de zee, de langzaam ondergaande zon (sinds wanneer bestaat er ondergaande maan, Sailer?Oorspronkelijk gepost door Egbert
Lieneke,ik blijf zeuren, maar je heb het over stranden en duinen, maar het is nogal een eindje lopen naar de zee bij jullie vandaan hoor. Trouwens de avatar bij je naam spreekt van andere interesses geloof ik.).
Zegt Aagtekerke jou iets Lieneke? En is dat dicht bij de zee???
Nee hoor Egbert, wij gaan altijd met de fiets of auto!
[Aangepast op 8/5/03 door Lieneke]