Vakantie

Sailor

Bericht door Sailor »

Bij mij komt de natuur gewoon in huis, een pracht van een tor op mijn beeldscherm.

Woningruil, dat is een goed idee. Ik zal eens polsen hier. Wat schoonheid en netheid betreft gaan wij er dan in ieder geval op vooruit. Als jullie in de vakantie hier het een en ander opruimen, dan mag je zelfs gratis een week langer hier verpozen. :eur (pas op voor de spinnen)
Egbert

Bericht door Egbert »

Lieneke,ik blijf zeuren, maar je hep het over stranden en duinen, maar het is nogal een eindje lopen naar de zee bij jullie vandaan hoor. Trouwens de avatar bij je naam spreekt van andere interesses geloof ik.

[Aangepast op 8/5/03 door Egbert]
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Sailor

Bericht door Sailor »

Inderdaad, je zou zeggen dat ze graag op de bank naar een video kijkt.
:ki
Tirzah

Bericht door Tirzah »

Oorspronkelijk gepost door Sailor
Inderdaad, je zou zeggen dat ze graag op de bank naar een video kijkt.
:ki
Heb jij dat toevallig een paar weken geleden ook niet gedaan?? :D
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Oorspronkelijk gepost door Sailor
Woningruil, dat is een goed idee. Ik zal eens polsen hier. Wat schoonheid en netheid betreft gaan wij er dan in ieder geval op vooruit. Als jullie in de vakantie hier het een en ander opruimen, dan mag je zelfs gratis een week langer hier verpozen. :eur
Om jullie heimwee te besparen zal ik hier met de vrouw des huizes overleggen of we het huis mogen achterlaten in dezelfde stijl als jullie je villa achterlaten.
(pas op voor de spinnen)
:t
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Lieneke,ik blijf zeuren, maar je heb het over stranden en duinen, maar het is nogal een eindje lopen naar de zee bij jullie vandaan hoor. Trouwens de avatar bij je naam spreekt van andere interesses geloof ik.
...anderhalf uur lopen valt niet te laten voor zo'n mooie omgeving (ontelbaar veel korreltjes zand, strand, wiegende duinhalmen, het ruisen van de zee, de langzaam ondergaande zon (sinds wanneer bestaat er ondergaande maan, Sailer? :D).

Nee hoor Egbert, wij gaan altijd met de fiets of auto!

[Aangepast op 8/5/03 door Lieneke]
Sailor

Bericht door Sailor »

Oorspronkelijk gepost door Lieneke
Om jullie heimwee te besparen zal ik hier met de vrouw des huizes overleggen of we het huis mogen achterlaten in dezelfde stijl als jullie je villa achterlaten.
Tsjonge, je weet wel precies wat we nodig hebben. Ik ben ontroerd.:i
Muse

Bericht door Muse »

Ga je met Avanta?? Kijk dan eens op het Avanta-forum! http://www.avantareizen.nl
Nope, 'k ga met Shoestring

nog twee maanden en vijf dagen :o
Leo

Bericht door Leo »

Oorspronkelijk gepost door Lieneke
Oorspronkelijk gepost door Egbert
Lieneke,ik blijf zeuren, maar je heb het over stranden en duinen, maar het is nogal een eindje lopen naar de zee bij jullie vandaan hoor. Trouwens de avatar bij je naam spreekt van andere interesses geloof ik.
...anderhalf uur lopen valt niet te laten voor zo'n mooie omgeving (ontelbaar veel korreltjes zand, strand, wiegende duinhalmen, het ruisen van de zee, de langzaam ondergaande zon (sinds wanneer bestaat er ondergaande maan, Sailer? :D).

Zegt Aagtekerke jou iets Lieneke? En is dat dicht bij de zee???

Nee hoor Egbert, wij gaan altijd met de fiets of auto!

[Aangepast op 8/5/03 door Lieneke]
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Ha Leo!

Aagtekerke ken ik wel! Leuk dorpje, vlak bij zee!

Groetjes,

Lydia
Leo

Bericht door Leo »

is dat dicht bij jullie??
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Oorspronkelijk gepost door Leo
is dat dicht bij jullie??
Ja, redelijk dichtbij!
Met de auto ongeveer een kwartiertje rijden.

Groetjes,

Lydia
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Wij (een andere OSW-er, zoonlief en ik) gaan twee weken naar Aagtekerke op een mini-camping.

Verder ga ik (met een weer andere OSW-er) een Danielkamp leiden/lijden in Noord-Drenthe!

Maar eerst nog ff twee maandjes werken.....

Pim.
Plaats reactie