Vakantie
Ik ben weer terug! Vroeger dan verwacht. Ik had een kans om mijn slaapzaal leeg te krijgen, en die kans heb ik meteen waargenomen. Ik ben nog heel druk, onze bruiloft is over 4 weken...:in:in:in
Mijn verloofde is nog daar, gelukkig is het heel mooi weer, dus de pubertjes vermaken zich prima! Zelfs ik ben nog een klein beetje bruin geworden! :,
Maar ik miste jullie wel, hoor!:P:P
Mijn verloofde is nog daar, gelukkig is het heel mooi weer, dus de pubertjes vermaken zich prima! Zelfs ik ben nog een klein beetje bruin geworden! :,
Maar ik miste jullie wel, hoor!:P:P
Tis maar waar je zin in hebt. Ik heb mn vakantie door omstandigheden afgelast. Wel ga ik nog een weekend weg met de kerk. Vind ik iets belangrijker dan naar Duitsland gaan.
En voor volgend jaar zomer weet ik het nog niet hoor. Misschien Hongarije.........hoe wel dat wel erg ver is.
En ik weet nog niet of ik met beter-uit mee ga. Ik heb nl nog veel beter reisgezelschap ontmoet.........hihihihi
Ik zie wel hoe het loopt.
Verder nog iemand plannen???
Iemand die al eens in Hongarije is geweest soms?
Trouwens staan Estland Letland en Litouwen ook nog in mn rijtje. En uiteraard Finland en Ysland. Kan ik nog ff vooruit dus.
En voor volgend jaar zomer weet ik het nog niet hoor. Misschien Hongarije.........hoe wel dat wel erg ver is.
En ik weet nog niet of ik met beter-uit mee ga. Ik heb nl nog veel beter reisgezelschap ontmoet.........hihihihi
Trouwens staan Estland Letland en Litouwen ook nog in mn rijtje. En uiteraard Finland en Ysland. Kan ik nog ff vooruit dus.
Origineel geplaatst door madelief
Tis maar waar je zin in hebt. Ik heb mn vakantie door omstandigheden afgelast. Wel ga ik nog een weekend weg met de kerk. Vind ik iets belangrijker dan naar Duitsland gaan.
Met de kerk? caravan kerk misschien? Kerk op wielen is gemakkelijk voor de mensen die alleen met doop, trouwen en rouwen in de kerk komen [het zgn. geloof op wielen]. Maar goed daar zie ik jou niet voor aan

Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Tja :!:!:!:!:!:!:!:!:!:!
Ik heb de 2 weken na de vakantie eigenlijk ook tentamens... Maar eigenlijk heb ik nog helemaal geen zin om daar aan te gaan denken... Laat staan te gaan leren...
:sni:(
Maandag na de vakantie moet ik ook nog een stapel tekeningen inleveren. Kijk dat is tenminste leuk, daar ga ik met plezier aan werken in mijn vakantie! :thu
Ik heb de 2 weken na de vakantie eigenlijk ook tentamens... Maar eigenlijk heb ik nog helemaal geen zin om daar aan te gaan denken... Laat staan te gaan leren...

Maandag na de vakantie moet ik ook nog een stapel tekeningen inleveren. Kijk dat is tenminste leuk, daar ga ik met plezier aan werken in mijn vakantie! :thu
Precies, een stapel leesboeken geeft gelijk een ander zicht!Origineel geplaatst door pingpongbal
Tja :!:!:!:!:!:!:!:!:!:!
Ik heb de 2 weken na de vakantie eigenlijk ook tentamens... Maar eigenlijk heb ik nog helemaal geen zin om daar aan te gaan denken... Laat staan te gaan leren
Maargoed, die komen te zijner tijd wel!
Nog even vrolijk doorleren...
:o
Vrolijk doorleren?????Origineel geplaatst door Lieneke
Maargoed, die komen te zijner tijd wel!
Nog even vrolijk doorleren...
:o
Ik leer nooit vrolijk. :# Ik probeer in de lessen zoveel mogelijk op te steken, zodat ik niet veel de studieboeken in hoef te duiken. Want daar heb ik zo'n hekel aan.
Maarja, ik heb er zelf voor gekozen om na 2 jaar werken weer terug naar het schoolleven te gaan... en eigenlijk bevalt het best goed. Maarja, al die duffe theorievakken horen er ook bij en dat vind ik wat minder. Behalve wiskunde, daar ben ik gek op! Maar dat snap ik gelukkig altijd. En daar hoef ik dus niks meer aan te leren.