Vakantie

kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Vanaf morgenmiddag ben ik jammer genoeg niet meer op het forum. Met wat geluk misschien maar ga er niet van uit. Het aankomend weekend verblijf ik in Middelburg en maandag 15 juli hoop ik naar Schotland te gaan. Op 26 juli hoop ik weer in Nederland te zijn.
Jelle

Bericht door Jelle »

Ja , nee, ho even, Ouddorp ligt natuurlijk niet in zeeland maar St. Laurens wel en daar woont Lieneke, snappen jullie wat ik bedoel.:D;):$:cool:
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door Jelle
Ja , nee, ho even, Ouddorp ligt natuurlijk niet in zeeland maar St. Laurens wel en daar woont Lieneke, snappen jullie wat ik bedoel.:D;):$:cool:
Bemiddelingsburo Jelle is weer actief! Er valt zeker geld te verdienen?:P
Jelle

Bericht door Jelle »

De rekening volgt wel kridje, ik heb er tenslotte al 23 aangebracht he, en allemaal:in:in:in:in
Volgens mij kom jij er warmpjes bij te zitten:,:,:,
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Ook Pingpongbal stuitert maandag 15 juli een aantal kilometertjes naar het oosten en komt de 26e weer terug. Dus jullie zullen me even niet zien op het forum. Ik hoop dat er als ik terugkom weer een heleboel interessante discussies aan de gang zijn... Want dan ga ik nog een paar weekjes vakantie vieren en dus alle tijd om te forummen. ;)
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

De rekening volgt wel kridje, ik heb er tenslotte al 23 aangebracht he, en allemaal:in:in:in:in
Volgens mij kom jij er warmpjes bij te zitten:,:,:,
Ik zit er al warmpjes bij! :P
Jelle

Bericht door Jelle »

Ga maar lekker op vakantie hoor Kridje, ik zal hier wel zoveel mogelijk jou zaken waarnemen!!!!:,;):-
anne

Bericht door anne »

:!
Nog 1 nachtje slapen...
En dan...
gaat Anne naar de Zeeuwse Riviera!!!
Een hele fijne vakantie allemaal en tot horens!
:,
Zoeker

Bericht door Zoeker »

Und ich auch... :!

Mensen, ik ga vanaf morgen ook een weekje weg op vakantie.
U2U'tjes zijn nog steeds welkom, maar het kan dus even duren voordat ik ze beantwoord.

Banzai

Zoeker (o.a. van flitsende ontspanning, aangezien ik nu vierkante ogen heb van m'n kleinbeeldaquarium hier)
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Ha die Lieneke, het is dat je zo´n gezellige knipoog geeft en ik daardoor bij nader inzien toch zie dat ik misschien wel mis had.
Gefeliciteerd hoor Zeeland is de mooiste provincie van nederland!!!
Zo een beetje goed gemaakt?:,:,:,
Ja met Ouddorp in het achterhoofd moet je een beetje op je woorden gaan letten he.:thu
Haaai! (Beetje late reactie, had deze topic gewoon vergeten........), maarre.. je staat weer helemaal hoog in 't vaandel bij me! Goeie van je om het toch nog goed te maken (had trouwens niet anders verwacht uiteraard :P )
Trouwens Lieneke ik hoop aankomende weekend in Belgie (Zeeland) te verblijven. Tenminste als ik niet te ver rijd! :P En wel in Middelburg.
In Middelburg...! Leuk! Even een stukje doorrijden nog en je ziet in de verte het gigantisch overbekende, leuk, mooi, schilderachtig, rustgevend, romantisch, sfeervol, milieuvriendelijk (Adje..!!!) dorpje liggen, geheten Sint Laurens!
Ouderwetse klinkerstraten rijd je uit en je ziet me daar toch even een mooi boerenlandschap.
Oude, liefdevolle, krom gebogen boertjes strompelen achter hun al ploegende knollen aan. Zacht kabbelende beekjes met daarop drijvende witte en gele lelies.
Uitgestrekte weilanden, waartussen om de paar kilometer een molen draaiend zijn werk doet... molens tussen wuivende riethalmen....

Een en al rust...........!

Tja Kridje, jongen . . . . . nu kun je er natuurlijk niet meer onderuit om ons dorp niet met een bezoekje te vereren!

LEVE HET MILIEUVRIENDELIJK ZEEUWSE LANDSCHAP!!!
Aaaaaaaaaaaaaaaah Jelle.......

Groetjes!
Lien :bou: :bou:

[Veranderd op 18/7/02 door Lieneke]
david

Bericht door david »

Nou jongens, ik trek me terug voor een week of drie. Héééérlijk!!!

Vandaag heb ik niet veel meer uitgevoerd op m'n werk. Bennet nou echt zat! En het begint mooi weer te worden!

Zeg, de groeten, tot over drie weken en hou het een beetje interessant hè, ook al ben ik er niet. :,:,:,:,:,

Groet,
David
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Goeie vakantie David..

Waar gaan je heen??

Matthijs
secret boy

Bericht door secret boy »

.....aanstaande maandag weg...heb er echt zin in. Voor ruim drie weken....
Kzal jullie echt niet missen...:,:,:,

Prettige vakantie allemaal...!!:thu

[Veranderd op 26/7/02 door secret boy]
matthijs019

Bericht door matthijs019 »

Dacht je dat wij jou wel zouden missen. Wij hebben nou ook 3 weken rust op het forum.. :,:,:,

Maar ook een goeie vakantie gewenst.

Waar ga jij naar toe...

[Veranderd op 26/7/02 door matthijs019]
Jelle

Bericht door Jelle »

Iedereen die nu met vakantie gaat, wens ik een fijne tijd toe met veel mooi weer.
Ik zie dat jullie door Matthijs al uitgevliegerd worden.
Zijn er nog die naar het buitenland gaan of blijven jullie allemaal in Nederland.?
Plaats reactie