Vakantie

Jelle

Bericht door Jelle »

Volgens mij zijn dit grote praatjes van Billy ik heb het idee dat hij onder de wol licht te rillen vanwege afkickverschijnselen.
Het valt me wel tegen dat hij niet even bij een internetcafe langs gaat om van zich te laten horen.
Of zou hij van vrouwlief niet mogen omdat hij dan misschien te lang in het cafe blijft hangen?
Maar laten we hopen dat hij weer nieuwe energie mag opdoen en er hier weer flink tegen aan kan gaan.
Toch is het fijn om hier nu eens ongecontroleerd aan de gang te kunnen gaan zonder die Billy
:,:,:,:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Volgens mij, even naar aanleidng van de topic over roken) rookt Billy ook want ik zie de laatste tijd wel erg veel rook boven Zeeland hangen. en waar rook is daar is vuur.
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Origineel geplaatst door Lecram
Ze geven de komen weken veel regen en kou, zonder wind op in de regio Zeeland (Belgie :D ).
Pfffffft........ Sinds wanneer is Zeeland een onderdeel van Belgie?? :mad:

Groetjes,
Lieneke ;)
Jelle

Bericht door Jelle »

Volgens mij heeft Billy het niet naar zijn zin, inplaats van rijden met dat karretje op het strand is het volgens mij nu glijden.

Trouwens Zeeland was toch een provincie van belgië, als ik de taal hoor die z spreken, is het zo volgens mij:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Is even kijken. Ik ben al in de haven van Gouda wezen kijken of Billy daar inmiddels al was aangespoeld, maar nog niets gezien.
Valt me toch tegen dat hij niet eens eventjes een internetcafe heeft bezocht om de forum leden hier even te melden hoe het met hem gaat. Of zou hij zo onder de plak van zijn vrouwtje zitten dat hij nergens lengte voor krijgt
:,:,
anne

Bericht door anne »

KOFFERS AL GEPAKT?
:-:bou::-:bou::-:bou::-:bou::-:bou::-:bou:
de Paus

Bericht door de Paus »

koffers al gepakt??
Nee, en toch ga ik morgen al op vakantie.... :) Vind ik trouwens helemaal niet erg, gezien het weer hier in Nederland.
Jelle

Bericht door Jelle »

Waar gaat de Paus heen met vakantie?
En neem je je Pausmobiel ook mee?:,
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Trouwens Zeeland was toch een provincie van belgië, als ik de taal hoor die z spreken, is het zo volgens mij
:sne
anne

Bericht door anne »

Zeeuws is een mooi taaltien!

Iemand was eens op een bruiloft geweest, ik vroeg:'Hoe zag de bruid eruit?'
Ze zei:'Gewoon, strak van boov'm en wied van undern!'

Over nog 9 nachtjes ga ik weer naar het Zeeuwse. Geniet van zilte lucht.

Een groet vanuit de bossen,
:thu
Anne
Jelle

Bericht door Jelle »

Lieneke waarom:sne?
De waarheid mogen we toch wel vertellen:D
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Origineel geplaatst door Jelle
Lieneke waarom:sne?
De waarheid mogen we toch wel vertellen:D
......achja...... de waarheid is hard...
(Is dit de waarheid dan echt....?) :mad:

Groetjes,
Lieneke ;)
Jelle

Bericht door Jelle »

Ha die Lieneke, het is dat je zo´n gezellige knipoog geeft en ik daardoor bij nader inzien toch zie dat ik misschien wel mis had.
Gefeliciteerd hoor Zeeland is de mooiste provincie van nederland!!!
Zo een beetje goed gemaakt?:,:,:,
Ja met Ouddorp in het achterhoofd moet je een beetje op je woorden gaan letten he.:thu
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Ze Zeeuwen mochten willen dat Ouddorp bij Zeeland hoorde! Maar gelukig hoort het bij Zuid-Holland! Het is dus geen Belgie! :P

Trouwens Lieneke ik hoop aankomende weekend in Belgie (Zeeland) te verblijven. Tenminste als ik niet te ver rijd! :P En wel in Middelburg.
Plaats reactie