Vakantie

Calvo

Bericht door Calvo »

Ik heb niets geboekt ofzo. Ik ga met een paar vrienden een weekje naar een camping in Burgh-Haamstede.

:sleep:
Calvo
bloob

Bericht door bloob »

Ja, ik klim morgen in de telefoon om een reis naar Noorwegen te boeken.
bloob

Bericht door bloob »

Met een een reisorganisatie bloob

Ps: Noorwegen schijnt een hele mooie natuur te hebben..
Ja, ik ga Kreykes maar eens proberen..... En ook ff checken natuurlijk of Noorwegen echt zo mooi (en zo duur ) is als men zegt :,
wpv

Bericht door wpv »

Altijd gekampeerd met een bungalowtent. Dit jaar gaan we voor het eerst fietsen. Ik met een fietskar achter me. Mijn vrouw met een aanhangfiets met onze dochter van 6 :bou:
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Jaja, een weekje Zwitserland op school geboekt :) !
Als afsluiting van de MAVO-schooltijd met de vierde klas naar Frutigen (Zwitserland dus).

Groetjes van Lieneke
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Dit jaar voor het eerst naar schoolzicht in aagtekerke

Wie heeft er ervaring met een vakantie op schoolzicht???
wpv

Bericht door wpv »

ik ga mee WPV lijk me leuk.
Maar dan wel op de tandem, Ik graag achterop
Ps: in het karretje mag ook, ik heb geen zitvlees om lang op een zadel te zitten

admin

[Edited on 2/6/02 by Admin]
Admin,

Dit is voor ons ook een experiment. Ik wilde het omdraaien ik in het karretje en jij op de fiets. Ik heb een goeie fiets met 7 versnellingen. Ik hoor je nog wel. :,
wpv

Bericht door wpv »

Dit jaar voor het eerst naar schoolzicht in aagtekerke

Wie heeft er ervaring met een vakantie op schoolzicht???
Billy,
Ik heb zelf twee keer op schoolzicht gezeten. Het is een prima camping. Zeker de zondagsrust vind ik daar te waarderen. Je moet er wel rekening houden, dat iedereen je in de gaten houd.
Adje

Bericht door Adje »

Admin,

Dit is voor ons ook een experiment. Ik wilde het omdraaien ik in het karretje en jij op de fiets. Ik heb een goeie fiets met 7 versnellingen. Ik hoor je nog wel.
Het kan natuurlijk nog beter. Jullie samen in een karretje, en dan WPV's vrouw laten fietsen!
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

[

Je moet er wel rekening houden, dat iedereen je in de gaten houd.

Hoezo? in de gaten gehouden? is dit dan hinderlijk en noem als het kan eens wat voorbeelden?
groetjes van Billy
Plaats reactie