Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
opgelucht en 'verwachtingsvol' 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik blijf de Heere verwachten,albion schreef:opgelucht en 'verwachtingsvol'
Mijn ziel wacht ongestoord.
Die verwachting wens ik je toe.
Heel goed! Net te horen gekregen dat ik wat fout had gelezen, en ipv een paar 1000 euro te moeten betalen, ontvangen wij die! 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
*girly* schreef:Heel goed! Net te horen gekregen dat ik wat fout had gelezen, en ipv een paar 1000 euro te moeten betalen, ontvangen wij die!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Een beetje opgelucht, maar toch ook een telleurgesteld. (Net bij de huisarts te horen gekregen dat m'n kwaal niet weg gaat) Gelukkig mag ik gewoon aan de bel trekken als het niet gaat.
Lassie schreef:Een beetje opgelucht, maar toch ook een telleurgesteld. (Net bij de huisarts te horen gekregen dat m'n kwaal niet weg gaat) Gelukkig mag ik gewoon aan de bel trekken als het niet gaat.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
vakantiestemming 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Moe....zenuwachtig, nieuwgierig...pfff.... ik ga maar slapen

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Welterusten Juud, slaap lekker!judith schreef:Moe....zenuwachtig, nieuwgierig...pfff.... ik ga maar slapen![]()
![]()
![]()

- MarthaMartha
Orchidee schreef:![]()
![]()
![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
oh griebel allemaalMarthaMartha schreef:Orchidee schreef:![]()
![]()
![]()
lieve mensen

vanuit zeeland een zonnetje voor jullie

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Oh, sterkte joh ! Ik hoop dat het niet ernstig is ? En leefbaar voor je ?Lassie schreef:Een beetje opgelucht, maar toch ook een telleurgesteld. (Net bij de huisarts te horen gekregen dat m'n kwaal niet weg gaat) Gelukkig mag ik gewoon aan de bel trekken als het niet gaat.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Exceem in beide gehoorgangen, nu 3 weken lang elke dag 2 verschillende zalfjes smeren. Daarna terugkomen.Mara schreef:Oh, sterkte joh ! Ik hoop dat het niet ernstig is ? En leefbaar voor je ?Lassie schreef:Een beetje opgelucht, maar toch ook een telleurgesteld. (Net bij de huisarts te horen gekregen dat m'n kwaal niet weg gaat) Gelukkig mag ik gewoon aan de bel trekken als het niet gaat.
Wij bidden en hopen dat over mag gaan.
Het is best wel vervelend want je hebt pijn en jeuk of ik moet zeggen jeuk en pijn.
En aangezien wij van knuffelen houden (manlief en ik) is dat toch behoorlijk pijnlijk (mijn man houdt van stevig vastpakken).
Oeh. Jeuk is erger dan pijn, zeggen ze.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon