Ikke nie. Jij wel!Ichtus schreef:Kan je zo goed koken haaf?judith schreef:haaf schreef:judith schreef:...ik gister avond ook gezellig bij 2 Rfrs was. Het erg leuk was! t eten smaakte goed.

Ikke nie. Jij wel!Ichtus schreef:Kan je zo goed koken haaf?judith schreef:haaf schreef:judith schreef:...ik gister avond ook gezellig bij 2 Rfrs was. Het erg leuk was! t eten smaakte goed.
ik ga vanavond maar redelijk op tijd denk ikOrchidee schreef:Ik gisterenavond een heel gezellige avond heb gehad met een RF-ster...
We tot in de late/vroege uurtjes gekletst hebben...
Ik dat nu wel een beetje merk![]()
![]()
Ik zekerhmprff schreef:ik ga vanavond maar redelijk op tijd denk ikOrchidee schreef:Ik gisterenavond een heel gezellige avond heb gehad met een RF-ster...
![]()
Nee, inderdaad...jij Ich.Ichtus schreef:Kan je zo goed koken haaf?judith schreef:haaf schreef:judith schreef:...ik gister avond ook gezellig bij 2 Rfrs was. Het erg leuk was! t eten smaakte goed.
Had ik dat geweten had ik een kopje koffie bij je gedronken. Ik keek nog naar een kerk (langs water bij stoplichten?) en dacht nog. Dit herken ik nog. Wat is V'daal veranderd....MarthaMartha schreef:en als je daar bij die stoplichten nu even naar rechts had gekeken, had ik naar je gezwaaidalbion schreef:wij vandaag even in V'daal waren en ik wel een kwartier moest omrijden?
Alles is verboden voor het verkeer geworden. Dacht ik door te kunnen rijden in het centrum, nee, moesten we rechtsaf (kwamen we langs de GGiN) dachten we over de markt te kunnen, nee mochten we met de bocht meerijden. Aan het eind van die weg linksaf. Kom je bij stoplichten, dus linksaf (weer richting centrum) voor het centrum rechtsaf dacht je rechtdoor te kunnen rijden, was dat ook afgesloten weer rechtsaf en dan linksaf. Kom je aan het eind van de weg denk je daar linksaf te kunnen gaan kom je in een parkeergarage. Rechtsomkeer dan maar weer en via een hele lange omweg kom je eindelijk bij stoplichten (Speksnijder), waar je dan rechtsaf kan richting De Klomp en toen ergens linksaf (was ik eindelijk op m'n bestemming). En dat alleen om een boek te halen, want vriendin lief is op vakantie in Friesland.(maar de buurvrouw kon me gelukkig helpen, dus niet voor niets daar geweest).
![]()
in die kerk hebben wij de vbw deze week....
Ik dacht dat wij dat warenhuisman schreef:jvdg schreef:MarthaMartha schreef:en als je daar bij die stoplichten nu even naar rechts had gekeken, had ik naar je gezwaaidalbion schreef:wij vandaag even in V'daal waren en ik wel een kwartier moest omrijden?
Alles is verboden voor het verkeer geworden. Dacht ik door te kunnen rijden in het centrum, nee, moesten we rechtsaf (kwamen we langs de GGiN) dachten we over de markt te kunnen, nee mochten we met de bocht meerijden. Aan het eind van die weg linksaf. Kom je bij stoplichten, dus linksaf (weer richting centrum) voor het centrum rechtsaf dacht je rechtdoor te kunnen rijden, was dat ook afgesloten weer rechtsaf en dan linksaf. Kom je aan het eind van de weg denk je daar linksaf te kunnen gaan kom je in een parkeergarage. Rechtsomkeer dan maar weer en via een hele lange omweg kom je eindelijk bij stoplichten (Speksnijder), waar je dan rechtsaf kan richting De Klomp en toen ergens linksaf (was ik eindelijk op m'n bestemming). En dat alleen om een boek te halen, want vriendin lief is op vakantie in Friesland.(maar de buurvrouw kon me gelukkig helpen, dus niet voor niets daar geweest).
![]()
in die kerk hebben wij de vbw deze week....
Zie je nou wel....... V'daal is toch apart.
Hé hé, niet zo laagdunkend over het hartje van neerland spreken.
...ik dit niet waar maak...hmprff schreef:ik ga vanavond maar redelijk op tijd denk ikOrchidee schreef:Ik gisterenavond een heel gezellige avond heb gehad met een RF-ster...
![]()
hmprff schreef:...ik dit niet waar maak...hmprff schreef:ik ga vanavond maar redelijk op tijd denk ikOrchidee schreef:Ik gisterenavond een heel gezellige avond heb gehad met een RF-ster...
![]()
...ik zo toch mn bedje maar op ga zoeken...
En er waren 4 overlevenden http://www.britannica.com/blogs/2010/08 ... f-the-day/Gijs83 schreef:...25 jaar geleden een Boeing 747 van Japan Airlines tegen Mount Osutaka botste? De ramp kostte 520 mensen het leven....10 jaar geleden de Russische atoomonderzeeër Koersk in de Barentszzee zonk en alle 118 bemanningsleden omkwamen?
...79 jaar geleden Cornelis Johannes Kieviet (73), Nederlands schrijver van kinderboeken(Dick Trom) overleed?
...76 jaar geleden Hendrik Petrus Berlage (78), Nederlands architect overleed?
...42 jaar geleden Pieter Oud (81), VVD-politicus en geschiedschrijver overleed? o.a.burgemeester van Rotterdam, partijvoorzitter van de VVD en lid van de Prov.Staten van Zuid-Holland.
...het vandaag de internationale dag is voor de jeugd?
...er 5 jaar geleden 40 mm regen viel?
Ik zag wel een digitale oplawaaier van haar, maar die was voor zover ik weet niet richting mij gericht en of 'pattie' een forummer is durf ik te betwijfelen...freek schreef:---één van onze forummers een digitale oplawaaier van Femke Halsema kreeg?
werd eens tijd..freek schreef:---één van onze forummers een digitale oplawaaier van Femke Halsema kreeg?