Wist je dat......

haaf

Re: Wist je dat......

Bericht door haaf »

Ichtus schreef:
judith schreef:
haaf schreef:
judith schreef:...ik gister avond ook gezellig bij 2 Rfrs was. Het erg leuk was! t eten smaakte goed. :)
:)
:super
Kan je zo goed koken haaf?
Ikke nie. Jij wel! :super ;)
hmprff

Bericht door hmprff »

Orchidee schreef:Ik gisterenavond een heel gezellige avond heb gehad met een RF-ster...
We tot in de late/vroege uurtjes gekletst hebben...
Ik dat nu wel een beetje merk :baille :baille :baille
ik ga vanavond maar redelijk op tijd denk ik ;)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

hmprff schreef:
Orchidee schreef:Ik gisterenavond een heel gezellige avond heb gehad met een RF-ster...
Ik zeker :baille ;)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
judith

Bericht door judith »

Ichtus schreef:
judith schreef:
haaf schreef:
judith schreef:...ik gister avond ook gezellig bij 2 Rfrs was. Het erg leuk was! t eten smaakte goed. :)
:)
:super
Kan je zo goed koken haaf?
Nee, inderdaad...jij Ich. :super Maar haaf misshcien ook... :hum
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
albion

Bericht door albion »

MarthaMartha schreef:
albion schreef:wij vandaag even in V'daal waren en ik wel een kwartier moest omrijden?
Alles is verboden voor het verkeer geworden. Dacht ik door te kunnen rijden in het centrum, nee, moesten we rechtsaf (kwamen we langs de GGiN) dachten we over de markt te kunnen, nee mochten we met de bocht meerijden. Aan het eind van die weg linksaf. Kom je bij stoplichten, dus linksaf (weer richting centrum) voor het centrum rechtsaf dacht je rechtdoor te kunnen rijden, was dat ook afgesloten weer rechtsaf en dan linksaf. Kom je aan het eind van de weg denk je daar linksaf te kunnen gaan kom je in een parkeergarage. Rechtsomkeer dan maar weer en via een hele lange omweg kom je eindelijk bij stoplichten (Speksnijder), waar je dan rechtsaf kan richting De Klomp en toen ergens linksaf (was ik eindelijk op m'n bestemming). En dat alleen om een boek te halen, want vriendin lief is op vakantie in Friesland. :jongle (maar de buurvrouw kon me gelukkig helpen, dus niet voor niets daar geweest).
en als je daar bij die stoplichten nu even naar rechts had gekeken, had ik naar je gezwaaid ;)
in die kerk hebben wij de vbw deze week....
Had ik dat geweten had ik een kopje koffie bij je gedronken. Ik keek nog naar een kerk (langs water bij stoplichten?) en dacht nog. Dit herken ik nog. Wat is V'daal veranderd....
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion

Bericht door albion »

huisman schreef:
jvdg schreef:
MarthaMartha schreef:
albion schreef:wij vandaag even in V'daal waren en ik wel een kwartier moest omrijden?
Alles is verboden voor het verkeer geworden. Dacht ik door te kunnen rijden in het centrum, nee, moesten we rechtsaf (kwamen we langs de GGiN) dachten we over de markt te kunnen, nee mochten we met de bocht meerijden. Aan het eind van die weg linksaf. Kom je bij stoplichten, dus linksaf (weer richting centrum) voor het centrum rechtsaf dacht je rechtdoor te kunnen rijden, was dat ook afgesloten weer rechtsaf en dan linksaf. Kom je aan het eind van de weg denk je daar linksaf te kunnen gaan kom je in een parkeergarage. Rechtsomkeer dan maar weer en via een hele lange omweg kom je eindelijk bij stoplichten (Speksnijder), waar je dan rechtsaf kan richting De Klomp en toen ergens linksaf (was ik eindelijk op m'n bestemming). En dat alleen om een boek te halen, want vriendin lief is op vakantie in Friesland. :jongle (maar de buurvrouw kon me gelukkig helpen, dus niet voor niets daar geweest).
en als je daar bij die stoplichten nu even naar rechts had gekeken, had ik naar je gezwaaid ;)
in die kerk hebben wij de vbw deze week....

Zie je nou wel....... V'daal is toch apart. :huhu

Hé hé, niet zo laagdunkend over het hartje van neerland spreken. :fouet
Ik dacht dat wij dat waren :langue Vlakbij alle grote steden, zowel in Nederland als in het buitenland. Antwerpen, Londen, Rotterdam, Den Haag. Wij zitten precies in het hartje van Holland.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ichtus

Bericht door Ichtus »

:langue
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
hmprff

Bericht door hmprff »

hmprff schreef:
...ik dit niet waar maak...
...ik zo toch mn bedje maar op ga zoeken...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

hmprff schreef:
hmprff schreef:
...ik dit niet waar maak...
...ik zo toch mn bedje maar op ga zoeken...
:blabla te lang in de chat gezeten zeker ;)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

...25 jaar geleden een Boeing 747 van Japan Airlines tegen Mount Osutaka botste? De ramp kostte 520 mensen het leven.
...10 jaar geleden de Russische atoomonderzeeër Koersk in de Barentszzee zonk en alle 118 bemanningsleden omkwamen?
...79 jaar geleden Cornelis Johannes Kieviet (73), Nederlands schrijver van kinderboeken(Dick Trom) overleed?
...76 jaar geleden Hendrik Petrus Berlage (78), Nederlands architect overleed?
...42 jaar geleden Pieter Oud (81), VVD-politicus en geschiedschrijver overleed? o.a.burgemeester van Rotterdam, partijvoorzitter van de VVD en lid van de Prov.Staten van Zuid-Holland.
...het vandaag de internationale dag is voor de jeugd?
...er 5 jaar geleden 40 mm regen viel?
huisman

Bericht door huisman »

Gijs83 schreef:...25 jaar geleden een Boeing 747 van Japan Airlines tegen Mount Osutaka botste? De ramp kostte 520 mensen het leven....10 jaar geleden de Russische atoomonderzeeër Koersk in de Barentszzee zonk en alle 118 bemanningsleden omkwamen?
...79 jaar geleden Cornelis Johannes Kieviet (73), Nederlands schrijver van kinderboeken(Dick Trom) overleed?
...76 jaar geleden Hendrik Petrus Berlage (78), Nederlands architect overleed?
...42 jaar geleden Pieter Oud (81), VVD-politicus en geschiedschrijver overleed? o.a.burgemeester van Rotterdam, partijvoorzitter van de VVD en lid van de Prov.Staten van Zuid-Holland.
...het vandaag de internationale dag is voor de jeugd?
...er 5 jaar geleden 40 mm regen viel?
En er waren 4 overlevenden http://www.britannica.com/blogs/2010/08 ... f-the-day/
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
freek

Bericht door freek »

---één van onze forummers een digitale oplawaaier van Femke Halsema kreeg?
Mara

Bericht door Mara »

Waarom ? Vertel...
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

freek schreef:---één van onze forummers een digitale oplawaaier van Femke Halsema kreeg?
Ik zag wel een digitale oplawaaier van haar, maar die was voor zover ik weet niet richting mij gericht en of 'pattie' een forummer is durf ik te betwijfelen...
BJD

Bericht door BJD »

freek schreef:---één van onze forummers een digitale oplawaaier van Femke Halsema kreeg?
werd eens tijd.. :haha
Gesloten