Het lijkt me beter deze zijdraad af te kappen en weer on-topic te gaan.
Zowel Tib als Mister "scoren", maar het dient niets dan alleen maar nog meer verdeeldheid.
En verhoging van de kerkelijke "bloeddruk".

Je beweegt me bijna om op de persoon te gaan spelen, als ik deze opmerking in alle eerlijkheid zou gaan beantwoorden.Mister schreef:Beetje vervelend om mijn leesvaardigheid in twijfel te trekken.
Het gaat in censuurzaken niet wat jouw mening, mijn mening of iemand anders mening of standpunt is.Mister schreef:Beetje jammer dat je schijnbaar niet wil accepteren dat er meerdere meningen mogelijk en waar kunnen zijn over deze kwestie, afhankelijk van je eigen standpunt.
Het gaat mij er niet om om te scoren: wanneer iemand mijn betoog helder zou samenvatten, haal ik gerust mijn eigen postings (en scores) weg.jvdg schreef:Naar mijn gevoelen is de ontstane discussie over KvdZ in dit topic niet relevant en lijkt op een herhaling van zetten.
Het lijkt me beter deze zijdraad af te kappen en weer on-topic te gaan.
Zowel Tib als Mister "scoren", maar het dient niets dan alleen maar nog meer verdeeldheid.
En verhoging van de kerkelijke "bloeddruk".
Zie PB.Fjodor schreef:Om welke hoofdstukken gaat het dan?
Tiberius, heb jij die hoofdstukken wel gelezen? Zo ja, wil je dan tegen mij zeggen welke dat zijn?