sweelinck 25 schreef: Komende dinsdag ook, dan is Ds. G. Beens in Ouddorp en Ds. G.M. de Leeuw in Herkingen. Zie dan maar eens te kiezen waar je naar toe zult gaan...
Nou, dat zou ik dus geen moeilijke keus vinden!!
sweelinck 25 schreef: Komende dinsdag ook, dan is Ds. G. Beens in Ouddorp en Ds. G.M. de Leeuw in Herkingen. Zie dan maar eens te kiezen waar je naar toe zult gaan...
helma schreef:sweelinck 25 schreef: Komende dinsdag ook, dan is Ds. G. Beens in Ouddorp en Ds. G.M. de Leeuw in Herkingen. Zie dan maar eens te kiezen waar je naar toe zult gaan...
Ik zou thuis blijven.helma schreef:sweelinck 25 schreef: Komende dinsdag ook, dan is Ds. G. Beens in Ouddorp en Ds. G.M. de Leeuw in Herkingen. Zie dan maar eens te kiezen waar je naar toe zult gaan...
Ik ging naar ds. Beens, want ds. de Leeuw komt vaker in Zeeland.sweelinck 25 schreef:Komende dinsdag ook, dan is Ds. G. Beens in Ouddorp en Ds. G.M. de Leeuw in Herkingen. Zie dan maar eens te kiezen waar je naar toe zult gaan...
Jongere schreef:Nou mensen, zo kan het wel weer.
Het is geen keuze tussen macaroni of spaghetti vanavond, hoor.
Flakkee is GEEN Zeeland!!!!!caprice schreef:Ik ging naar ds. Beens, want ds. de Leeuw komt vaker in Zeeland.sweelinck 25 schreef:Komende dinsdag ook, dan is Ds. G. Beens in Ouddorp en Ds. G.M. de Leeuw in Herkingen. Zie dan maar eens te kiezen waar je naar toe zult gaan...
Dat staat er ook helemaal niet......Ander schreef:Flakkee is GEEN Zeeland!!!!!caprice schreef:Ik ging naar ds. Beens, want ds. de Leeuw komt vaker in Zeeland.sweelinck 25 schreef:Komende dinsdag ook, dan is Ds. G. Beens in Ouddorp en Ds. G.M. de Leeuw in Herkingen. Zie dan maar eens te kiezen waar je naar toe zult gaan...
Willem, doe niet zo snugger. Ouddorp, Herkingen. Maak maar een keuze. Kies bijv. voor B, want L. is vaker in Zeeland.Willem schreef:Dat staat er ook helemaal niet......Ander schreef:Flakkee is GEEN Zeeland!!!!!caprice schreef:Ik ging naar ds. Beens, want ds. de Leeuw komt vaker in Zeeland.sweelinck 25 schreef:Komende dinsdag ook, dan is Ds. G. Beens in Ouddorp en Ds. G.M. de Leeuw in Herkingen. Zie dan maar eens te kiezen waar je naar toe zult gaan...
Inderdaad, Flakkee hoort NIET bij Zeeland!!!Ander schreef:Flakkee is GEEN Zeeland!!!!!caprice schreef:Ik ging naar ds. Beens, want ds. de Leeuw komt vaker in Zeeland.sweelinck 25 schreef:Komende dinsdag ook, dan is Ds. G. Beens in Ouddorp en Ds. G.M. de Leeuw in Herkingen. Zie dan maar eens te kiezen waar je naar toe zult gaan...
Bedoeld word in ieder geval de kant van Zeeland op, want het ligt wel tegen Zeeland aan. Flakkee hoort wel bij het eilandenrijk daar...Ander schreef: Willem, doe niet zo snugger. Ouddorp, Herkingen. Maak maar een keuze. Kies bijv. voor B, want L. is vaker in Zeeland.
De les: Ouddorp en Herkingen liggen op Flakkee en ik vermag dan niet in te zien wat de toegevoegde waarde is van de melding dat ds. de Leeuw vaker in Zeeland is.
Ander schreef:Flakkee is GEEN Zeeland!!!!!caprice schreef:Ik ging naar ds. Beens, want ds. de Leeuw komt vaker in Zeeland.sweelinck 25 schreef:Komende dinsdag ook, dan is Ds. G. Beens in Ouddorp en Ds. G.M. de Leeuw in Herkingen. Zie dan maar eens te kiezen waar je naar toe zult gaan...
Als je deze dominees waar het over ging kent, kan je dus een keuze maken. Daar onder geef je het zelf toch ook aan? Ds. B. vind je licht (wel licht), dus A zal dan wel zwaar zijnOftewel, hoe kun je nu zo een keuze maken ?
Ik heb die keuze niet, zou het ook niet weten.
Wij krijgen ds A (fijn) of ds B (jammer wellicht, maar och, wie weet) of ds C (nee he)
Gijs, als ze tegen jou zeggen "o, Rijssen, da's in de Achterhoek toch?", dan ga je ook steigeren.Gijs83 schreef:Bedoeld word in ieder geval de kant van Zeeland op, want het ligt wel tegen Zeeland aan. Flakkee hoort wel bij het eilandenrijk daar...Ander schreef: Willem, doe niet zo snugger. Ouddorp, Herkingen. Maak maar een keuze. Kies bijv. voor B, want L. is vaker in Zeeland.
De les: Ouddorp en Herkingen liggen op Flakkee en ik vermag dan niet in te zien wat de toegevoegde waarde is van de melding dat ds. de Leeuw vaker in Zeeland is.