Sommige forumleden geven niet op alle vragen antwoord.Willem schreef:Ik blijf toch wel heel benieuwd - zeker nu er een defenitie van geestelijk voedsel is gegeven - naar de PKN preek van 2e paasdag. Ik heb het al eerder nagevraagd is deze ergens na te luisten? en/of te vinden?.refo schreef:Ik hoorde onlangs een Goudse PKN preek die gehouden was op 2e paasdag. Het was een Catechismuspreek over de opstanding. Over geestelijk voedsel gesproken! Zo voedzaam hoor je ze in de GG niet.
Dan kunnen we bezien of er grond zit in de bewerking dat zulke voedzame preken in de GG niet te horen zijn.
Kerkdiensten
Re: kerkdiensten?
Ik zag in het Rd van vanavond dat D.V. donderdag avond 5 Augustus Ds. T. Klok in Leersum hoopt voortegaan. Weet iemand hier meer van
Nee.Diederik schreef:Ik zag in het Rd van vanavond dat D.V. donderdag avond 5 Augustus Ds. T. Klok in Leersum hoopt voortegaan. Weet iemand hier meer van
Hoe weet jij dat nou?Mister schreef:Nee.Diederik schreef:Ik zag in het Rd van vanavond dat D.V. donderdag avond 5 Augustus Ds. T. Klok in Leersum hoopt voortegaan. Weet iemand hier meer van

Mister heeft gelijk, hij weet daar niets meer van.Jongere schreef:Hoe weet jij dat nou?Mister schreef:Nee.Diederik schreef:Ik zag in het Rd van vanavond dat D.V. donderdag avond 5 Augustus Ds. T. Klok in Leersum hoopt voortegaan. Weet iemand hier meer van

Ik weet dit ervan, dat ds. Klok in principe alle predikbeurten had afgezegd, en als hij wel ergens voor zou gaan, dan zou hij zelf contact opnemen met de desbetreffende kerkenraad, aldus het (voor?)laatste kerkblad. Gewoon ook de rest van de kranten tot die tijd in de gaten houden.Diederik schreef:Ik zag in het Rd van vanavond dat D.V. donderdag avond 5 Augustus Ds. T. Klok in Leersum hoopt voortegaan. Weet iemand hier meer van
Vanavond hoopt om 19.30 uur ds. Roos in Ederveen te zijn.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
gister avond stond het in de krant dat het niet doorging. Maar ik hoorde gister dat het weer redelijk goed mag gaan en dat hij wil gaan proberen de week dat hij geen bijbellezing houd(dus om de week) door de weeks een beurt ergens te vervullencaprice schreef:Ik weet dit ervan, dat ds. Klok in principe alle predikbeurten had afgezegd, en als hij wel ergens voor zou gaan, dan zou hij zelf contact opnemen met de desbetreffende kerkenraad, aldus het (voor?)laatste kerkblad. Gewoon ook de rest van de kranten tot die tijd in de gaten houden.Diederik schreef:Ik zag in het Rd van vanavond dat D.V. donderdag avond 5 Augustus Ds. T. Klok in Leersum hoopt voortegaan. Weet iemand hier meer van
Binnenkort Ds. Verhoef GG in Nederland weet iemand al preekbeurten van hem behalve Stolwijk
Alweer niet.Diederik schreef:Binnenkort Ds. Verhoef GG in Nederland weet iemand al preekbeurten van hem behalve Stolwijk

Ook de weekdienst van Ds.W.Visscher in GG Opheusden gaat niet door, zie ook RD van gisteren.
- sweelinck 25
Vanavond 19:30 Ds. W.J. Karels in de GG van Middelharnis (is Schemerlichtje ook aanwezig?)
Morgenavond 19:30 Ds. J. Roos in de GGN van Melissant (zal Ander ook aanwezig zijn?)
Morgenavond 19:30 Ds. J. Roos in de GGN van Melissant (zal Ander ook aanwezig zijn?)
Zaterdag hoopt hij wel te spreken op de Urker zendingsdag 's middags. Gaan daar nog mensen heen?Diederik schreef:gister avond stond het in de krant dat het niet doorging. Maar ik hoorde gister dat het weer redelijk goed mag gaan en dat hij wil gaan proberen de week dat hij geen bijbellezing houd(dus om de week) door de weeks een beurt ergens te vervullencaprice schreef:Ik weet dit ervan, dat ds. Klok in principe alle predikbeurten had afgezegd, en als hij wel ergens voor zou gaan, dan zou hij zelf contact opnemen met de desbetreffende kerkenraad, aldus het (voor?)laatste kerkblad. Gewoon ook de rest van de kranten tot die tijd in de gaten houden.Diederik schreef:Ik zag in het Rd van vanavond dat D.V. donderdag avond 5 Augustus Ds. T. Klok in Leersum hoopt voortegaan. Weet iemand hier meer van
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Ga je naar allebei toe? Overigens in GG van Melissant is morgenavond ook dienst: Ds.M.Mondria.sweelinck 25 schreef:Vanavond 19:30 Ds. W.J. Karels in de GG van Middelharnis (is Schemerlichtje ook aanwezig?)
'k Ben 't wel van plan ja.sweelinck 25 schreef:Morgenavond 19:30 Ds. J. Roos in de GGN van Melissant (zal Ander ook aanwezig zijn?)
- sweelinck 25
Vanavond naar Ds. Karels toegeweest inderdaad, en morgenavond hopen we naar Ds. Roos te gaan.Gijs83 schreef:Ga je naar allebei toe? Overigens in GG van Melissant is morgenavond ook dienst: Ds.M.Mondria.sweelinck 25 schreef:Vanavond 19:30 Ds. W.J. Karels in de GG van Middelharnis (is Schemerlichtje ook aanwezig?)
Soms moet je kiezen Gijs waar je naar toe gaat, maar Ds. Mondria komt hier vaker in de buurt dan Ds. Roos, als het goed is hopen we volgende week of die week erop naar Ds. Mondria in Oude-Tonge te gaan.
Komende dinsdag ook, dan is Ds. G. Beens in Ouddorp en Ds. G.M. de Leeuw in Herkingen. Zie dan maar eens te kiezen waar je naar toe zult gaan...