- ongelooflijk

Nu worden we nieuwsgierig...!MarthaMartha schreef:Ik zojuist een foto toegestuurd kreeg van Helma met haar dochters....
- ongelooflijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoveel dochters?MarthaMartha schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoveel verbazing bij het aanschouwen van de - hoe zal ik het noemen? -d wijze waarop ze model stonden?Ander schreef:zoveel dochters?MarthaMartha schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ha, jammer!sweelinck 25 schreef:...Helma heel hart kan fietsen
...Ber10e en ik ze vanmiddag zagen fietsen met een dochter achter op de fiets
...Wij wilden roepen, maar wij binnen heerlijk zaten te eten van de V&D, dus jammer genoeg elkaar niet gesproken...
MarthaMartha schreef:Ik zojuist een foto toegestuurd kreeg van Helma met haar dochters....
- ongelooflijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of stijgen.... welke moeder doet dit met haar dochters? (de mijne niethelma schreef:MarthaMartha schreef:Ik zojuist een foto toegestuurd kreeg van Helma met haar dochters....
- ongelooflijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ssssttttt!!
ik zak accuut in achting hier![]()
dat had leuk geweest!! dat hopen we gauw nogges te doen!!helma schreef:ha, jammer!sweelinck 25 schreef:...Helma heel hart kan fietsen
...Ber10e en ik ze vanmiddag zagen fietsen met een dochter achter op de fiets
...Wij wilden roepen, maar wij binnen heerlijk zaten te eten van de V&D, dus jammer genoeg elkaar niet gesproken...
die koffie met gebak had je bij mij gratis kunnen doen!!
http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/ ... bled=falsejvdg schreef:Ik heb het mss. wat cru gesteld, ik doelde meer op het zichzelf onnodig in gevaar begeven.tukkertje schreef:jvdg schreef:Heb je daar ook christelijke vrienden, bij die aan zelfmoorgrenzende races?tukkertje schreef: Budapest gaan we zaterdag naar toe. (oa naar de grand prix formule 1)
We gaan idd met christelijke vrienden. En heb nog nooit een zlfmoordende racer gezien.
En hij was nog niet eens een autocoureur van beroep heb ik begrepen. Op uitnodiging van de een of andere organisatie konden mensen die dat wilden een ritje maken.Ander schreef:http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/ ... bled=falsejvdg schreef:Ik heb het mss. wat cru gesteld, ik doelde meer op het zichzelf onnodig in gevaar begeven.tukkertje schreef:jvdg schreef: Heb je daar ook christelijke vrienden, bij die aan zelfmoorgrenzende races?
We gaan idd met christelijke vrienden. En heb nog nooit een zlfmoordende racer gezien.
tja...
Schemerlichtje schreef:...ik na een minder fijne mededeling maar lekker appelcake aan het bakken ben?