why such a reaction? Als ze dat leuk vindt en ze heeft toestemming van haar ouders, so what? Hebben wij toch verder geen boodschap aan?Mara schreef:Dat begrijp ik juist van niet !
Dat hoor en lees ik nergens.
Enniewee, opzouten met die meid, ik ben het spuugzat.
Er zal wel weer een reallife soap van gemaakt worden.
Wist je dat......
Re: Wist je dat......
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Tja, ik snap het niet, eerst maak je je er druk om en dan ben je het opeens spuugzat. Hou je dan lekker met andere zaken bezig in plaats van je hier aan te ergeren. Het mag volgens de wet, het mag van haar ouders, ze staat niet meer onder toezicht. Het is haar keuze en dus ook haar verantwoordelijkheid. Waarom zit jij er dan zo mee... dat je het spuugzat bent enzo?Mara schreef:Dat begrijp ik juist van niet !
Dat hoor en lees ik nergens.
Enniewee, opzouten met die meid, ik ben het spuugzat.
Er zal wel weer een reallife soap van gemaakt worden.
Dat zal wel meevallen, je kan doorgaans best van een haven naar een supermarkt lopen in de meeste landen. (route gaat volgens mij van Portugal via de Antillen, Panamakanaal, Australie, zuidelijke kant van Indonesie via de golf van Ades (daar even uitkijken) en dan of via het Suezkanaal of om Zuid-Afrika heen. De meeste landen kan je overdag best over straat lopen. En best kans dat ze in een hoop landen nog opgewacht wordt door een Nederlandse ambassadeur / vertegenwoordiger of wat dan ook die haar begeleidt. Maar we denken volgens mij wel heel makkelijk dat je nergens veilig over straat kan lopen buiten west-europa omMarthaMartha schreef:ik zou meer inzitten over de kerels die ze in weet ik wat voor land gaat ontmoeten.... die wachten niet tot ze haar mailtje om hulp heeft getypt ben ik bang....

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ha ha, hoe zo'n bordje tot misverstand leidt
Ik bedoelde geen salut aan jullie, noch aan het onderwerp, maar bedoelde SALUT tegen Laura.
Beetje onnozel misschien, maar weg met dat meisje ff.
Het gaat mij eerlijk gezegd irriteren, die huilverhalen in de krant, van haar moeder, dat jeugdzorg haar kapot maakt en zo.
Bekommeren ze zich om iemand, is tweer niet goed.

Ik bedoelde geen salut aan jullie, noch aan het onderwerp, maar bedoelde SALUT tegen Laura.
Beetje onnozel misschien, maar weg met dat meisje ff.
Het gaat mij eerlijk gezegd irriteren, die huilverhalen in de krant, van haar moeder, dat jeugdzorg haar kapot maakt en zo.
Bekommeren ze zich om iemand, is tweer niet goed.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dit soort anti-laura-huilverhalen gaan me ook wat irriteren.
Weg met dat meisje zeg je.... nou gaat ze binnenkort inderdaad weg.... dus wees tevreden en mopper niet langer
Weg met dat meisje zeg je.... nou gaat ze binnenkort inderdaad weg.... dus wees tevreden en mopper niet langer

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Was geen mopperen, als ik dat wel doe, nou berg je dan maar
Misschien komt dat salut hard over ?

Misschien komt dat salut hard over ?
Lees net dat er helemaal geen overlevenden zijn, van de vliegtuigcrash in Islamabad !
Vanmorgen meldden ze nog dat er wel mensen waren die het hadden overleefd.
Vanmorgen meldden ze nog dat er wel mensen waren die het hadden overleefd.
- JolandaOudshoorn
.. ik zonet ijverig aan het verven ben geweest? De shirtjes van het "Stel je voor.." poppetjes blauw geverfd. Bijna is het zover (VBW) en er moet nog best het een en ander gedaan worden. Maar ik ben nog steeds niet in de stress (komt nog wel) en vrij van nicotine 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Nee, dat salut ging het me niet om... maar om het "opzouten met haar, ben het spuugzat, weg met dat kind". Dat soort terminologie..... Klinkt erg gefrustreerd, mopperig dus...... moet je niet doen 

Dit vond ik wel grappig krantebericht:
Insluiper neemt bad en doet was
EPE - Een 22-jarige man uit Vaassen is maandag aangehouden. Hij was een halfleegstaande woning in Epe binnengegaan, nam een bad, waste zijn kleding in het bad en stal een nieuwe onderbroek van de bewoner.
Het huis staat vrijwel leeg, omdat de bewoner aan het verhuizen is. De politie trof de insluiper aan in de onderbroek, terwijl zijn kleding in de badkuip lag te weken.
De man is aangehouden en voor verhoor naar het politiebureau gebracht.
Na verhoor werd de 22 jarige man uit Vaassen naar huis gestuurd met een plastic tas met daarin zijn natte kleren.
zie ook: www.omroepgelderland.nl
Leuk misschien om vaker koddige kranteberichten te plaatsen!?
Insluiper neemt bad en doet was
EPE - Een 22-jarige man uit Vaassen is maandag aangehouden. Hij was een halfleegstaande woning in Epe binnengegaan, nam een bad, waste zijn kleding in het bad en stal een nieuwe onderbroek van de bewoner.
Het huis staat vrijwel leeg, omdat de bewoner aan het verhuizen is. De politie trof de insluiper aan in de onderbroek, terwijl zijn kleding in de badkuip lag te weken.
De man is aangehouden en voor verhoor naar het politiebureau gebracht.
Na verhoor werd de 22 jarige man uit Vaassen naar huis gestuurd met een plastic tas met daarin zijn natte kleren.
zie ook: www.omroepgelderland.nl
Leuk misschien om vaker koddige kranteberichten te plaatsen!?
- sweelinck 25
...Helma heel hart kan fietsen
...Ber10e en ik ze vanmiddag zagen fietsen met een dochter achter op de fiets
...Wij wilden roepen, maar wij binnen heerlijk zaten te eten van de V&D, dus jammer genoeg elkaar niet gesproken...
...Ber10e en ik ze vanmiddag zagen fietsen met een dochter achter op de fiets
...Wij wilden roepen, maar wij binnen heerlijk zaten te eten van de V&D, dus jammer genoeg elkaar niet gesproken...
En ik vond opZOUTEN nog wel mooi gevonden (zeewater)Marnix schreef:Nee, dat salut ging het me niet om... maar om het "opzouten met haar, ben het spuugzat, weg met dat kind". Dat soort terminologie..... Klinkt erg gefrustreerd, mopperig dus...... moet je niet doen

we een zeer bijzondere avond gehad hebben!
ontzettend fijn gesprek met waardevolle mensen!
ontzettend fijn gesprek met waardevolle mensen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mara schreef:En ik vond opZOUTEN nog wel mooi gevonden (zeewater)Marnix schreef:Nee, dat salut ging het me niet om... maar om het "opzouten met haar, ben het spuugzat, weg met dat kind". Dat soort terminologie..... Klinkt erg gefrustreerd, mopperig dus...... moet je niet doen

...29 jaar geleden Prins Charles trouwde met Lady Diana Spencer?
...5 jaar geleden Astronomen de ontdekking van Eris(dwergplaneet) bekend maakten?
...120 jaar geleden Vincent van Gogh (37), Nederlands schilder overleed(na enkele dagen eerder een mislukte zelfmoordpoging)
...110 jaar geleden Umberto I (56), koning van Italië overleed?
...89 jaar geleden Herman Bavinck (66), Nederlands predikant, theoloog en politicus overleed?
...er 10 jaar geleden meer dan 27 mm regen viel?
...5 jaar geleden Astronomen de ontdekking van Eris(dwergplaneet) bekend maakten?
...120 jaar geleden Vincent van Gogh (37), Nederlands schilder overleed(na enkele dagen eerder een mislukte zelfmoordpoging)
...110 jaar geleden Umberto I (56), koning van Italië overleed?
...89 jaar geleden Herman Bavinck (66), Nederlands predikant, theoloog en politicus overleed?
...er 10 jaar geleden meer dan 27 mm regen viel?
.... ik zaterdag eindelijk mijn nieuwe auto op kan halen ?
10 april besteld !
Als ik hem nu zou bestellen, zou hij pas tegen de kerst in mijn bezit zijn.
Ligt aan de kleur, zilvergrijs.
Ik dacht, na 2 x blauw en nu rood, is het tijd voor een bejaardenkleur

10 april besteld !
Als ik hem nu zou bestellen, zou hij pas tegen de kerst in mijn bezit zijn.
Ligt aan de kleur, zilvergrijs.
Ik dacht, na 2 x blauw en nu rood, is het tijd voor een bejaardenkleur