Wist je dat......
Re: Wist je dat......
allen de groeten van fam. Auto.
Ze hebben het erg naar hun zin op hun vakantiestek!
Ze hebben het erg naar hun zin op hun vakantiestek!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
...wij net een caravan hebben gekocht.
...wij nu aan alle RF'ers een prima vouwwagen (Jamet 1993) te koop aanbieden t.e.a.b. (Meer info: PB)
...wij nu aan alle RF'ers een prima vouwwagen (Jamet 1993) te koop aanbieden t.e.a.b. (Meer info: PB)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
.....dat ik de afkorting t.e.a.b. te vaag vind om tot zaken te komen, en dat je daarmee het onderhavige voorwerp in feite veilt.Luther schreef:...wij net een caravan hebben gekocht.
Hoewel ik veronderstel dat je geen opgeld vraagt.
Nou, dan zal ik t minder vaag doen: Op marktplaats gaat ie maandag de verkoop in, maar RF'ers krijgen sowieso 100 euro korting.jvdg schreef:.....dat ik de afkorting t.e.a.b. te vaag vind om tot zaken te komen, en dat je daarmee het onderhavige voorwerp in feite veilt.Luther schreef:...wij net een caravan hebben gekocht.
Laatst gewijzigd door Luther op 24 jul 2010, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
...dat er veel jonge mensen zijn omgekomen, op een dansfeest in Duitsland ?
Er kwamen teveel mensen op af, er brak paniek uit in de tunnel, toegang tot het terrein.
Er kwamen teveel mensen op af, er brak paniek uit in de tunnel, toegang tot het terrein.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Jofel.Luther schreef:Nou, dan zal ik t minder vaag doen: Op marktplaats gaat ie maandag de verkoop in, maar RF'ers krijgen sowieso 100 euro korting.jvdg schreef:.....dat ik de afkorting t.e.a.b. te vaag vind om tot zaken te komen, en dat je daarmee het onderhavige voorwerp in feite veilt.Luther schreef:...wij net een caravan hebben gekocht.

Maar waarop?
Pas op voor ree-en!
Automobilisten opgelet; de komende weken moet u niet raar opkijken als er plotseling uit het niets een ree de weg over rent. En als u net bent afgeremd voor een overstekende ree en u denkt weer gas te kunnen geven, wees niet verbaasd als er nog een stel achteraan komt.
De jaarlijkse bronsttijd is namelijk weer aangebroken. De bokken jagen dan achter de geiten aan om te paren. Daarbij laten ze hun gebruikelijke schuwheid varen. De dames hebben bovendien vaak nog hun jongen bij zich, die in volle vaart mee rennen.
Vandaar dat de boswachters van Staatsbosbeheer extra waarschuwen voor overstekend wild en adviseren om de snelheid aan te passen. Niet alleen om onnodig reeënleed te voorkomen, maar ook voor uw eigen portemonnee. Een aanrijding met een ree kost namelijk gemiddeld ruim tweeduizend euro.
bron: www.staatsbosbeheer.nl
Automobilisten opgelet; de komende weken moet u niet raar opkijken als er plotseling uit het niets een ree de weg over rent. En als u net bent afgeremd voor een overstekende ree en u denkt weer gas te kunnen geven, wees niet verbaasd als er nog een stel achteraan komt.
De jaarlijkse bronsttijd is namelijk weer aangebroken. De bokken jagen dan achter de geiten aan om te paren. Daarbij laten ze hun gebruikelijke schuwheid varen. De dames hebben bovendien vaak nog hun jongen bij zich, die in volle vaart mee rennen.
Vandaar dat de boswachters van Staatsbosbeheer extra waarschuwen voor overstekend wild en adviseren om de snelheid aan te passen. Niet alleen om onnodig reeënleed te voorkomen, maar ook voor uw eigen portemonnee. Een aanrijding met een ree kost namelijk gemiddeld ruim tweeduizend euro.
bron: www.staatsbosbeheer.nl
Afgelopen week nog een gezien, tussen Laren en Bussum, op een fietstochtje naar Naarden-Vesting. Keurig mijn snelheid aangepast en ff gekeken... en daarna weer verder gefietst 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- oesterschelpje
Bij ons in de achtertuin gezien, bok met 3 ree-en.
Iedere keer lekkere hapjes op de composthoop gelegd.
Elke dag kwamen ze terug helaas nu verdreven door tractoren.
Ik denk dat we ze niet meer zullen zien.
Iedere keer lekkere hapjes op de composthoop gelegd.
Elke dag kwamen ze terug helaas nu verdreven door tractoren.
Ik denk dat we ze niet meer zullen zien.

De juiste spelling is "reeën".oesterschelpje schreef:... ree-en ...

- oesterschelpje

Tja, ik weet het..., maar ben niet zo kundig op de PC, k ben blij dat ik wat letters vinden kan.

Zo staat het ook correct op de site van Staatsbosbeheer, waarvandaan Gijs het bericht kopieerde.Tiberius schreef:De juiste spelling is "reeën".oesterschelpje schreef:... ree-en ...
Waarom de kop dan in de herziene vertaling hier terecht kwam, is mij ook niet duidelijk.
~~Soli Deo Gloria~~
- Katharina van Bora
Op de vraagprijs!jvdg schreef:Jofel.Luther schreef:Nou, dan zal ik t minder vaag doen: Op marktplaats gaat ie maandag de verkoop in, maar RF'ers krijgen sowieso 100 euro korting.jvdg schreef:.....dat ik de afkorting t.e.a.b. te vaag vind om tot zaken te komen, en dat je daarmee het onderhavige voorwerp in feite veilt.Luther schreef:...wij net een caravan hebben gekocht.
Hoewel ik veronderstel dat je geen opgeld vraagt.![]()
Maar waarop?

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Als ik dat op mijn toetsenbord(laptop) intik vliegt-ie gelijk uit rf kunnen we niet hebben, vandaar!Tiberius schreef:De juiste spelling is "reeën".oesterschelpje schreef:... ree-en ...
handig, zo'n shortcutGijs83 schreef:Als ik dat op mijn toetsenbord(laptop) intik vliegt-ie gelijk uit rf kunnen we niet hebben, vandaar!Tiberius schreef:De juiste spelling is "reeën".oesterschelpje schreef:... ree-en ...

~~Soli Deo Gloria~~