gewoon niet teveel klitsen, eh.... kletsen, dan gaat het vast wel goedtukkertje schreef:....... ik weer uit de ban ben
.......mij het zal benieuwen hoe lang dit duurt

gewoon niet teveel klitsen, eh.... kletsen, dan gaat het vast wel goedtukkertje schreef:....... ik weer uit de ban ben
Hendrikus schreef:gewoon niet teveel klitsen, eh.... kletsen, dan gaat het vast wel goedtukkertje schreef:....... ik weer uit de ban ben
Gezien je provocatieve optreden op RF, zal het niet al te lang hoeven duren.tukkertje schreef:....... ik weer uit de ban ben
tukkertje schreef:Hendrikus schreef:gewoon niet teveel klitsen, eh.... kletsen, dan gaat het vast wel goedtukkertje schreef:....... ik weer uit de ban ben
hahahahahah
nee hoor, die heeft mijn vrouw al, zegt ze...MarthaMartha schreef:... ik echt de allerliefste man van heel de wereld heb!!!
MarthaMartha schreef:... ik echt de allerliefste man van heel de wereld heb!!!
..dat is wel zo goedkoop!henriët schreef:Jean en ik geshopt hebben..
Hij bofte...
er een studiegenoot uit de andere kant van t land de winkel binnenkwam lopen..
en zodoende een poos heeft staan praten ipv kleding zoeken
Ander schreef:nee hoor, die heeft mijn vrouw al, zegt ze...MarthaMartha schreef:... ik echt de allerliefste man van heel de wereld heb!!!
Dit is erg subjectief... toch?judith schreef:Ander schreef:nee hoor, die heeft mijn vrouw al, zegt ze...MarthaMartha schreef:... ik echt de allerliefste man van heel de wereld heb!!!Tja...hoe zou dat toch kunnen?!
OwwGijs83 schreef:Dit is erg subjectief... toch?judith schreef:Ander schreef:nee hoor, die heeft mijn vrouw al, zegt ze...MarthaMartha schreef:... ik echt de allerliefste man van heel de wereld heb!!!Tja...hoe zou dat toch kunnen?!
Oh, echt?Gijs83 schreef:Dit is erg subjectief... toch?judith schreef:Ander schreef:nee hoor, die heeft mijn vrouw al, zegt ze...MarthaMartha schreef:... ik echt de allerliefste man van heel de wereld heb!!!Tja...hoe zou dat toch kunnen?!