insectenspray?Lassie schreef:(brom)vliegen, ons huis zit er helemaal onder. Is er een vliegenplaag ofzo?Iemand tips om ze weg te krijgen?
succes
insectenspray?Lassie schreef:(brom)vliegen, ons huis zit er helemaal onder. Is er een vliegenplaag ofzo?Iemand tips om ze weg te krijgen?
huh?wienke schreef:van mijn rechtzitting vandaag
heb vandaag de zitting voor het verlengen van mijn rechterlijke machtigingMarthaMartha schreef:huh?wienke schreef:van mijn rechtzitting vandaag
Wil je hem houden? nee, waarschijnlijk wil je hem kwijt, anders was het geen rm....wienke schreef:heb vandaag de zitting voor het verlengen van mijn rechterlijke machtigingMarthaMartha schreef:huh?wienke schreef:van mijn rechtzitting vandaag
je hebt toch niet ergens iets liggen , waar maden inzitten ?Lassie schreef:(brom)vliegen, ons huis zit er helemaal onder. Is er een vliegenplaag ofzo?Iemand tips om ze weg te krijgen?
nou niet echt.Gabrielle schreef:je hebt toch niet ergens iets liggen , waar maden inzitten ?Lassie schreef:(brom)vliegen, ons huis zit er helemaal onder. Is er een vliegenplaag ofzo?Iemand tips om ze weg te krijgen?
![]()
want dan volgt een vliegenplaag.......
Hoe voelt dat precies?*girly* schreef:Nergens van! Voel me gewoon akelig gelukkig!
Google Chrome. Mijn scherm staat er binnen een seconde.Hendrikus schreef:dat het internet hier zo gruwelijk traag is. Was gisteren ook al zo, daarvoor niet.
Signaalsterkte is "zeer goed" tot "uitstekend", mails komen in sneltreinvaart binnen, maar internetten is een drama.
Hoe kan dat nou?
Als ik in plaats van Firefox eens Internet Explorer probeer, blijkt daar hetzelfde probleem te bestaan, dus het ligt ook niet aan Firefox.
Wie heeft de gouden tip?
Had ik vandaag en gisteren ook, toevallig ook twennet?Hendrikus schreef:dat het internet hier zo gruwelijk traag is. Was gisteren ook al zo, daarvoor niet.
Signaalsterkte is "zeer goed" tot "uitstekend", mails komen in sneltreinvaart binnen, maar internetten is een drama.
Hoe kan dat nou?
Als ik in plaats van Firefox eens Internet Explorer probeer, blijkt daar hetzelfde probleem te bestaan, dus het ligt ook niet aan Firefox.
Wie heeft de gouden tip?
Heeft vast ook last van de warmte...Hendrikus schreef:dat het internet hier zo gruwelijk traag is. Was gisteren ook al zo, daarvoor niet.
Hoe kan dat nou?
Wie heeft de gouden tip?
Ja hier ook.Ichtus schreef:Heeft vast ook last van de warmte...Hendrikus schreef:dat het internet hier zo gruwelijk traag is. Was gisteren ook al zo, daarvoor niet.
Hoe kan dat nou?
Wie heeft de gouden tip?
Hier merkte ik het ook al. Lastig.
hier the same...ook solconHendrikus schreef:Zou het aan Solcon kunnen liggen?
Dankzij het feit dat de buren hun netwerk niet beveiligd hebben, heb ik nu illegaal een perfecte verbindingmaar m'n eigen internet lijkt inmiddels totaal niet meer te werken. Net error.
Eh...tja..m.oeiljk uit te leggen, je hebt de neiging om de hele dag te huppelen, en enorm vrolijk te doenvlinder schreef:Hoe voelt dat precies?*girly* schreef:Nergens van! Voel me gewoon akelig gelukkig!