Dat klinkt niet besthenriët schreef:leed dat je aangedaan wordt en je je niet tegen kunt keren

Dat klinkt niet besthenriët schreef:leed dat je aangedaan wordt en je je niet tegen kunt keren
henriët schreef:Ik weet het Afgewezen, maar helaas is de realiteit soms anders dan we zouden willen.Afgewezen schreef:Da's geen fraaie zin, henriet. Tante Betje zou zich omdraaien in haar graf als ze hem las.henriët schreef:leed dat je aangedaan wordt en je je niet tegen kunt keren
Maar ach..
t hoofd omhoog..
Zosinus schreef:henriët schreef:Ik weet het Afgewezen, maar helaas is de realiteit soms anders dan we zouden willen.Afgewezen schreef:Da's geen fraaie zin, henriet. Tante Betje zou zich omdraaien in haar graf als ze hem las.henriët schreef:leed dat je aangedaan wordt en je je niet tegen kunt keren
Maar ach..
t hoofd omhoog..![]()
Tante Betje is gevoelig hoe je iets zegt, niet wat je zegt.
Zoet maarhenriët schreef:Zosinus schreef:henriët schreef:Ik weet het Afgewezen, maar helaas is de realiteit soms anders dan we zouden willen.Afgewezen schreef: Da's geen fraaie zin, henriet. Tante Betje zou zich omdraaien in haar graf als ze hem las.
Maar ach..
t hoofd omhoog..![]()
Tante Betje is gevoelig hoe je iets zegt, niet wat je zegt.![]()
ik volg t allemaal niet meer
sorry
k zal een end gaan fietsen, wellicht word ik dan weer helder
Voor zulke baaldingen is maar één oplossing:Ichtus schreef:Van een wekker die weer vroeg gaat.
Jo-Ann schreef:Voor zulke baaldingen is maar één oplossing:Ichtus schreef:Van een wekker die weer vroeg gaat.
vroeg naar bed!![]()
en niet tot midden in de nacht in de chat zitten
vanaavont maar vroech naar betOrchidee schreef: Zoet maar![]()
Ze bedoelen je gramatica denk ik
TSA JE GOE DOEhenriët schreef:vanaavont maar vroech naar betOrchidee schreef: Zoet maar![]()
Ze bedoelen je gramatica denk ik
ssssssst, niet alles verklappen!!Jo-Ann schreef:Voor zulke baaldingen is maar één oplossing:Ichtus schreef:Van een wekker die weer vroeg gaat.
vroeg naar bed!![]()
Denk maar niet dat het gaat lukken om me een schuldgevoel aan te praten, ben ik wat ongevoelig voor geworden...Ichtus schreef:ssssssst, niet alles verklappen!!Jo-Ann schreef:Voor zulke baaldingen is maar één oplossing:Ichtus schreef:Van een wekker die weer vroeg gaat.
vroeg naar bed!![]()
En ik moest toch wel weten wat er nou spookte in de sjet...
(Maarre, het kwam door jou dat het niet vroeg meer was)