Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Nieuwste AANWINST: Niet goed werkende Windows Vista...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Vista..... dat is zóóóó 2009!-DIA- schreef:Nieuwste AANWINST: Niet goed werkende Windows Vista...

Ik ben er maar nooit aan begonnen, hoorde veel te veel verhalen van mensen die er spijt van hadden gekregen.
~~Soli Deo Gloria~~
Ik heb die verhalen ook gehoord, en heb gevraagd of her zinvol was om over te stappen naar Windows 7,Hendrikus schreef:Vista..... dat is zóóóó 2009!-DIA- schreef:Nieuwste AANWINST: Niet goed werkende Windows Vista...![]()
Ik ben er maar nooit aan begonnen, hoorde veel te veel verhalen van mensen die er spijt van hadden gekregen.
maar werd toch niet aanbevolen.
Het is dus een beetje lapwerk geworden, maar goed, er is weer wat mee te werken.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Een wasmachine
Mister schreef:Een wasmachine

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Bril van m'n dochter...
De andere dochter is er op gaan staan
Schijnen ze niet tegen te kunnen
De andere dochter is er op gaan staan

Schijnen ze niet tegen te kunnen

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Twijfels of ik nu ja of nee moet zeggen...
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Je hebt in ieder geval geen twijfels over het slopen want daar ben je nogal 'wild enthousiast' over*girly* schreef:Twijfels of ik nu ja of nee moet zeggen...

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion schreef:Je hebt in ieder geval geen twijfels over het slopen want daar ben je nogal 'wild enthousiast' over*girly* schreef:Twijfels of ik nu ja of nee moet zeggen...
Haha! Slopen doe ik graag

Slopen is moeilijker dan bouwen.*girly* schreef:albion schreef:Je hebt in ieder geval geen twijfels over het slopen want daar ben je nogal 'wild enthousiast' over*girly* schreef:Twijfels of ik nu ja of nee moet zeggen...
Haha! Slopen doe ik graagDan moet je heel zeker van jezelf wezen, voor je 't weet sloop je het verkeerde
Hier spreekt een deskundige.

Overigens geldt dit ook voor het geestelijk leven.
Bouwen is ook niet mijn favoriet, slopen wil nog prima, maar bouwen: ho maar! Ik kruip wel in een hoekje weg met m'n geknutsel enzojvdg schreef:Slopen is moeilijker dan bouwen.*girly* schreef:albion schreef:Je hebt in ieder geval geen twijfels over het slopen want daar ben je nogal 'wild enthousiast' over*girly* schreef:Twijfels of ik nu ja of nee moet zeggen...
Haha! Slopen doe ik graagDan moet je heel zeker van jezelf wezen, voor je 't weet sloop je het verkeerde
Hier spreekt een deskundige.![]()
Overigens geldt dit ook voor het geestelijk leven.

Een wc-bril.
Dat ding kan er niet eens tegen als je er op gaat staan.

Troost je, mijn leesbril ook niet.Mister schreef:Een wc-bril.

Zocht je een nieuwe uitdaging?
Je weet het toch.. altijd de bril omhoog doen voor je voor / op de wc gaat staan... 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
De ladder zocht een nieuwe uitdaging en ging fijn schuiven. Dan kies je onbewust voor de variant die geld kost. (Keuze uit mee onderuit schuiven of op de pot gaan staan.)Marnix schreef:Zocht je een nieuwe uitdaging?Je weet het toch.. altijd de bril omhoog doen voor je voor / op de wc gaat staan...