Wat is jefavoriete bier?????
Re: Wat is jefavoriete bier?????
HJ-karakter.
Bier...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Als het ècht niet anders kan: Royal Club Shandy
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
.....liever een rose' tje!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Met dit weer? Hoegaarden witbiertje.

Al ben ik dan een vrouw, met dit weer zou ik het liefst een biertje Hertog Jan drinken, maar helaas mag ik beslist geen alcohol meer... 

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
- JolandaOudshoorn
Ja of zo'n rose biertje!! Heerlijk!Mister schreef:Met dit weer? Hoegaarden witbiertje.![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Maar dan wel van de TAP.
Mijn bier staat er niet bij.
Het lekkerste bier vind ik nog altijd het Grottenbier

Helaas kom ik het hier in de winkels nooit tegen, neem het mee als ik in Zuid Limburg kom, alleen is dat zelden.
Verder.... Brandbier uit de tap!!!!!
Het lekkerste bier vind ik nog altijd het Grottenbier

Helaas kom ik het hier in de winkels nooit tegen, neem het mee als ik in Zuid Limburg kom, alleen is dat zelden.
Verder.... Brandbier uit de tap!!!!!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
jaaaaaa lekker!!!!!!!!henriët schreef:.....liever een rose' tje!

Heere, neem mijn hand en leidt mij verder, door dit leven vol van strijd!
Een wel zeer slap wijnaftreksel.Tabitha92 schreef:jaaaaaa lekker!!!!!!!!henriët schreef:.....liever een rose' tje!

Zeker met 36 graden is een rose'tje of drie wel erg lekker. (Ben ik nu een alcoholist?Tabitha92 schreef:jaaaaaa lekker!!!!!!!!henriët schreef:.....liever een rose' tje!

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Geen idee......maar ik denk dat ik gerold zou moeten wordenhuisman schreef:Zeker met 36 graden is een rose'tje of drie wel erg lekker. (Ben ik nu een alcoholist?Tabitha92 schreef:jaaaaaa lekker!!!!!!!!henriët schreef:.....liever een rose' tje!)

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
hihi bij 1tje voel ik me al licht in mn hoofdOrchidee schreef:Geen idee......maar ik denk dat ik gerold zou moeten wordenhuisman schreef:Zeker met 36 graden is een rose'tje of drie wel erg lekker. (Ben ik nu een alcoholist?Tabitha92 schreef:jaaaaaa lekker!!!!!!!!henriët schreef:.....liever een rose' tje!)

Heere, neem mijn hand en leidt mij verder, door dit leven vol van strijd!
Nee hoor!want ik ben t ook niethuisman schreef:Ben ik nu een alcoholist?![]()

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....