Nagevraagd?tukkertje schreef:Vrees niet. De vis merkt er niets van.jvdg schreef:Dat help ik je hopen.tukkertje schreef:En ze zwemmen allemaal weer vrolijk rond..
Maar ik vrees dat die vissen nog wel napijn hebben van die vreselijke haak in hun bek.
Wist je dat......
Re: Wist je dat......
Heb ik geleerd van GabrielleMister schreef:Nagevraagd?tukkertje schreef:Vrees niet. De vis merkt er niets van.jvdg schreef:Dat help ik je hopen.tukkertje schreef:En ze zwemmen allemaal weer vrolijk rond..
Maar ik vrees dat die vissen nog wel napijn hebben van die vreselijke haak in hun bek.
Sja, het einde van de tegenspraaktukkertje schreef: Heb ik geleerd van Gabrielle

Heb je je wel eens ingedacht dat aan je mond aan zo'n tandartshaakje (of iets groters) opgetild zou worden?

Mister schreef:Sja, het einde van de tegenspraaktukkertje schreef: Heb ik geleerd van Gabrielle
Heb je je wel eens ingedacht dat aan je mond aan zo'n tandartshaakje (of iets groters) opgetild zou worden?

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mister schreef:Sja, het einde van de tegenspraaktukkertje schreef: Heb ik geleerd van Gabrielle
Lip van een vis en onze lippen zijn niet te vergelijken. Is eht neit schadelijk voor de vis. Je moet hem natuurlijk wel netjes behandelen en niet zoals je veel ziet de vis ergens in het gras gooien en de haak eruit trekken.
-
Hoe doet men dat met vissen die naar het restaurant gaan of mee naar huis?tukkertje schreef:Mister schreef:Sja, het einde van de tegenspraaktukkertje schreef: Heb ik geleerd van Gabrielle
Lip van een vis en onze lippen zijn niet te vergelijken. Is eht neit schadelijk voor de vis. Je moet hem natuurlijk wel netjes behandelen en niet zoals je veel ziet de vis ergens in het gras gooien en de haak eruit trekken.
Sorry, dat is geen prettig vooruitzicht, succes daar!Orchidee schreef:Mister schreef:Sja, het einde van de tegenspraaktukkertje schreef: Heb ik geleerd van Gabrielle
Heb je je wel eens ingedacht dat aan je mond aan zo'n tandartshaakje (of iets groters) opgetild zou worden?griezels wat een vergelijking......moet vrijdag ook weer..........voor vervolg wortelkanaalbehandeling
Gij zult geen vals getuigenis spreken , Tukkertje,
hij wil me gewoon stangen, weet dat ik het asociaal en onchristelijk vind om vissen voor je plezier te
kwellen. noemen ze ook nog een sport.
begrijp overigens niet dat dat nog mag in Nederland.
alleen vis voor consumptie, daar heb ik geen bezwaar tegen, daar is Tukker wel mee welkom
hij wil me gewoon stangen, weet dat ik het asociaal en onchristelijk vind om vissen voor je plezier te
kwellen. noemen ze ook nog een sport.

alleen vis voor consumptie, daar heb ik geen bezwaar tegen, daar is Tukker wel mee welkom

Wat vindt de PvdD hier eigenlijk van?Gabrielle schreef:Gij zult geen vals getuigenis spreken , Tukkertje,
kwellen. noemen ze ook nog een sport.![]()

Ikke maandagmorgen, weet me niet wat me te wachten staat, maar ben onder een behandeling vaak wel erg zenuwachtig...Orchidee schreef:Mister schreef:Sja, het einde van de tegenspraaktukkertje schreef: Heb ik geleerd van Gabrielle
Heb je je wel eens ingedacht dat aan je mond aan zo'n tandartshaakje (of iets groters) opgetild zou worden?griezels wat een vergelijking......moet vrijdag ook weer..........voor vervolg wortelkanaalbehandeling
Als het goed is is vooral de verdoving ff vervelend. Als ze het goed verdoven moet je er verder niet zoveel last van hebben.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
...ik hedenmiddag kennis gemaakt heb met Sweelinck25 en Ber10e.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
rare lui heLuther schreef:...ik hedenmiddag kennis gemaakt heb met Sweelinck25 en Ber10e.

Heere, neem mijn hand en leidt mij verder, door dit leven vol van strijd!
... ik me al meer dan twee dagen bezig houd met het uitzoeken van een nieuwe telefoon/abonnement. En dat ik gek word van de keuzemogelijkheden
gaat hun auto nog roken ook en rijden ze met van die langzame psalmen, hard toeterend wegTabitha92 schreef:rare lui heLuther schreef:...ik hedenmiddag kennis gemaakt heb met Sweelinck25 en Ber10e.

Heere, neem mijn hand en leidt mij verder, door dit leven vol van strijd!