Wist je niet...gewoon ff een vraagje

*girly*

Re: Wist je niet...gewoon ff een vraagje

Bericht door *girly* »

Textielstiften werken ook goed...Al ben je dan wel wat langer bezig! En hnog een tip: Haal ze niet bij de Action! Die doen het na 4x een lijn trekken al niet meer :fi
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
sela

Bericht door sela »

spuitbussen zijn ook cool, maar mijn ervaring is dat ze wel wat uitlopen op lakens. of je moet meerdere laagjes over elkaar aanbrengen, dat werkt wel prima.
refo

Bericht door refo »

Een decor? Je gaat toch niet toneelspelen, hè? :rules
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ichtus

Bericht door Ichtus »

refo schreef:Een decor? Je gaat toch niet toneelspelen, hè? :rules
Oh, wil je niet komen kijken dan?
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Bedankt voor de tips.
@ henriet, het is voor binnen. En ik ben bang, dat als je het doek gaat opvouwen, het dan dus afbladdert. Maar misschien eerst een keer proberen.
@ girly, ik denk dat ik ook niet aan stiften ga beginnen. Dan wordt het zo'n eindeloos karwei. ;)
@ sela, zelf dacht ik ook eventueel aan plakkaatverf. Maar ik weet niet of dat duurder is? Ik zal eens een keer op onderzoek uitgaan. Spuitbussen ken ik zelf niet. Lijkt me lastiger voor details.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
sela

Bericht door sela »

acryl bladdert itt tot plakkaatverf veel minder.
je hebt voor spuitbussen verschillende soorten dopjes: breed/superfijn en daartussen. werkt geweldig (denk aan graffiti vs. airbrush).
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Als het "reformatorisch" toneel is...komen er misschien wel heel veel mensen op af ;)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Orchidee schreef:
Als het "reformatorisch" toneel is...komen er misschien wel heel veel mensen op af ;)
een schimmenspel kan er op de school van onze kids al bij door ;)
maar dan gebeurt het dus nog áchter het doek :langue
~~Soli Deo Gloria~~
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Hendrikus schreef:
Orchidee schreef:
:D
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Auto

Bericht door Auto »

Hendrikus schreef:
Orchidee schreef:
Dus als ik het goed begrijp zijn dus mensen die een boerka dragen een schimmen?

Erg schimmig allemaal ... :slurp
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Wij hebben gewoon 1 gezinscomputer...
Nu willen wij er een eenvoudige laptop bij kopen, kan je die gebruiken op 1 en dezelfde abonnement, en kan je de gegevens van de "gezinscomputer" gewoon overbrengen op de laptop :quoi
Misschien allemaal domme vragen, maar wij hebben er niet zoveel verstand van :hum
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Orchidee schreef:Wij hebben gewoon 1 gezinscomputer...
Nu willen wij er een eenvoudige laptop bij kopen, kan je die gebruiken op 1 en dezelfde abonnement, en kan je de gegevens van de "gezinscomputer" gewoon overbrengen op de laptop :quoi
Misschien allemaal domme vragen, maar wij hebben er niet zoveel verstand van :hum
Bedoel je met één en dezelfde abonnement je internet provider? Dat kan inderdaad. Gewoon een kabeltje toevoegen of koppelen (als het een draadloos netwerk is).

De gegevens kan je beperkt overbrengen op de laptop. Bestanden enzovoorts is geen enkel probleem, alleen instellingen van software wordt wat lastiger. Daar kan je het beste een specifieke vraag over stellen (bijvoorbeeld hoe de bookmarks van Firefox over te zetten; mailinstellingen, etc).
henriët

Bericht door henriët »

Ichtus schreef:Bedankt voor de tips.
@ henriet, het is voor binnen. En ik ben bang, dat als je het doek gaat opvouwen, het dan dus afbladdert. Maar misschien eerst een keer proberen.
@ girly, ik denk dat ik ook niet aan stiften ga beginnen. Dan wordt het zo'n eindeloos karwei. ;)
@ sela, zelf dacht ik ook eventueel aan plakkaatverf. Maar ik weet niet of dat duurder is? Ik zal eens een keer op onderzoek uitgaan. Spuitbussen ken ik zelf niet. Lijkt me lastiger voor details.
Niet te dik erop doen, goed laten drogen en dan kan t echt wel.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Op het betonnen erf heb ik vandaag tot vreugde mijner moeder een wasrekje geverfd. Dat rekje is nu keurig netjes, maar ma is niet zo gelukkig met het feit dat ik wat druppels verf op het erf gemorst heb. (ja, ik had er een krant onder moeten leggen.) Hoe krijg je die eraf? Het is van dat poreuze beton, dus met terpetine wil het niet zo lukken.
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Zita schreef:Op het betonnen erf heb ik vandaag tot vreugde mijner moeder een wasrekje geverfd. Dat rekje is nu keurig netjes, maar ma is niet zo gelukkig met het feit dat ik wat druppels verf op het erf gemorst heb. (ja, ik had er een krant onder moeten leggen.) Hoe krijg je die eraf? Het is van dat poreuze beton, dus met terpetine wil het niet zo lukken.
Probeer eens diesel. Gewoon er van af wrijven. Mijn handen worden wel weer mooi roze, dus misschien helpt het ook op beton.
The Groom's still waiting at the altar
Plaats reactie