Welk boek ben je nu aan het lezen? [2]
- Miscanthus
Een heel mooi, actueel en spannend boek vind ik. Ben benieuwd wat je er van vind.Oorspronkelijk gepost door Marina
Ik heb net het boek Nachtschade te leen gekregen van Shaunti Feldhahn
het is een aardige dikke pil, dus ik ben er even niet :,P
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Moet ik ook nog lezen. Ik heb totnutoe alles van Siebelink gelezen. Veel boeken komen wel op het zelfde neer.Oorspronkelijk gepost door Kokje
Knielen op een bed violen - Jan Siebelink
"De laatste schooldag" was anders, maar vond ik een heel deprimerend boek. Allemaal verschillende docenten die op een of andere manier afknappen. Daar word je niet blij van.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Kom als ik het uit heb maar op de koffie, dan hebben we het er even overOorspronkelijk gepost door LizzyEen heel mooi, actueel en spannend boek vind ik. Ben benieuwd wat je er van vind.Oorspronkelijk gepost door Marina
Oke gezellig! Heb je het dinsdag over een week al uit? :, Lees ze!Oorspronkelijk gepost door MarinaKom als ik het uit heb maar op de koffie, dan hebben we het er even overOorspronkelijk gepost door LizzyEen heel mooi, actueel en spannend boek vind ik. Ben benieuwd wat je er van vind.Oorspronkelijk gepost door Marina
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Ik heb nu het boekje "Geloofsbeleving. Vragen over geloof en geloofszekerheid" van Ds. J.H. Velema. De moeite waard!
recensie: Http://oud.refdag.nl/boek/boekkl/000628boekkl01.html
[Aangepast op 25/4/05 door Unionist]
recensie: Http://oud.refdag.nl/boek/boekkl/000628boekkl01.html
[Aangepast op 25/4/05 door Unionist]
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)