huisman schreef:Jij bent er vroeg bijOrchidee schreef:huisman schreef:.....ik nu nachtdienst heb ......welterusten er wordt over u gewaakt

huisman schreef:Jij bent er vroeg bijOrchidee schreef:huisman schreef:.....ik nu nachtdienst heb ......welterusten er wordt over u gewaakt
-de foto moet op je computer staanhuisman schreef:.......ik niet weet hoe je foto's op refoforum krijgt.
Als je voor het eerst in de chat bent, heb je dat altijd hoor, laat je niet weerhouden! Als je er wat vaker komt, wordt het steeds makkelijker, en gi avond was het wel eeerrrug druk om voor een eerste keer in te komen, dus troost je:)Orchidee schreef:Ik gisteren voor het eerst in de chat ben geweest...![]()
Ik er nog niet zo handig in ben...![]()
Het wel even gezellig was
Dat is waar. In het begin was het vrij rustig, maar toen kwam de stormloop en ben ik snel weggegaan.....henriët schreef:Als je voor het eerst in de chat bent, heb je dat altijd hoor, laat je niet weerhouden! Als je er wat vaker komt, wordt het steeds makkelijker, en gi avond was het wel eeerrrug druk om voor een eerste keer in te komen, dus troost je:)Orchidee schreef:Ik gisteren voor het eerst in de chat ben geweest...![]()
Maar jij klinkt als een ingewijde, anders zou je niet zeggen 'toen oranje klaar was', maar 'toen Nederland klaar was...'JolandaOudshoorn schreef:Dat is waar. In het begin was het vrij rustig, maar toen kwam de stormloop en ben ik snel weggegaan.....henriët schreef:Als je voor het eerst in de chat bent, heb je dat altijd hoor, laat je niet weerhouden! Als je er wat vaker komt, wordt het steeds makkelijker, en gi avond was het wel eeerrrug druk om voor een eerste keer in te komen, dus troost je:)Orchidee schreef:Ik gisteren voor het eerst in de chat ben geweest...![]()
Opvallend, de drukte begon toen oranje klaar was met voetballen
JolandaOudshoorn schreef:Dat is waar. In het begin was het vrij rustig, maar toen kwam de stormloop en ben ik snel weggegaan.....henriët schreef:Als je voor het eerst in de chat bent, heb je dat altijd hoor, laat je niet weerhouden! Als je er wat vaker komt, wordt het steeds makkelijker, en gi avond was het wel eeerrrug druk om voor een eerste keer in te komen, dus troost je:)Orchidee schreef:Ik gisteren voor het eerst in de chat ben geweest...![]()
Opvallend, de drukte begon toen oranje klaar was met voetballen
JolandaOudshoorn schreef: en het is er gezellig druk!!!!!!!!!!!!!!!
refo schreef:Dat heeft ze volgens mij ook nooit onder stoelen of banken gestoken.
JolandaOudshoorn schreef:Dat er een hittegolf aankomt?? Hopenlijk blijft hij nog zo'n 5 weken hangen