Nee gelukkig niet.Orchidee schreef:Oei...ernstig, gewonden?albion schreef:ongelukOrchidee schreef:Ai wat vervelend zeg...albion schreef:auto
Oud en versleten, ongeluk, financieel niet haalbaar meer
Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Was die auto al oud?albion schreef:
Nee gelukkig niet.
Mijn lunchpakket, hij is al op
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
zo'n trek?Lourens schreef:Mijn lunchpakket, hij is al op
Gijs83 schreef:Was die auto al oud?albion schreef:
Nee gelukkig niet.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Kijk als-ie nieuw is dat natuurlijk 'zund'.Orchidee schreef:Gijs83 schreef:Was die auto al oud?albion schreef:
Nee gelukkig niet.of dat wat uitmaakt...
Nou nee. Hooguit jammer. Zonde is iets anders.Gijs83 schreef:Kijk als-ie nieuw is dat natuurlijk 'zund'.Orchidee schreef:Gijs83 schreef:Was die auto al oud?albion schreef:
Nou ik vind het altijd 'zund' want nu heb ik geen vervoer en ben afhankelijk van de familie.Gijs83 schreef:Kijk als-ie nieuw is dat natuurlijk 'zund'.Orchidee schreef:Gijs83 schreef:Was die auto al oud?albion schreef:
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Wij hebben altijd "oude" auto's, maar ik zou het toch heel erg vinden hoor...Gijs83 schreef:Kijk als-ie nieuw is dat natuurlijk 'zund'.Orchidee schreef:Gijs83 schreef:Was die auto al oud?albion schreef:
Als je dan geen andere "oude" auto kunt kopen, ben je toch erg afhankelijk in deze tijd...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Een boek, verkocht via marktplaats. Gaat toch wat sneller dan bol.com
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
De laatste tijd verkoop ik ook het e.e.a. via MP of Bol. Ik vind MP toch net wat handiger; het brengt ook wat meer op. Bij Bol moet je namelijk zelf de verzendkosten betalen plus dat er nog een provisie voor Bol afgaat.Ichtus schreef:Een boek, verkocht via marktplaats. Gaat toch wat sneller dan bol.com
Mn gezondheid,
Jean blijft een poosje thuiswerken vanochtend, dus ik duik mn bed nog een poosje in
Jean blijft een poosje thuiswerken vanochtend, dus ik duik mn bed nog een poosje in

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ai...hopelijk niets ernstigs...henriët schreef:Mn gezondheid,

Dank je wel.Orchidee schreef:Ai...hopelijk niets ernstigs...henriët schreef:Mn gezondheid,
Vanochtend heel de ochtend geslapen, en nu met paracetamol weer op de been.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Een goede nachtrust