Gewoon even de wandelschoenen aan en het bos in.aritha schreef:Energie beneden peil. Tijd om op te laden.
Iemand nog tips?
Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Lourens schreef:Gewoon even de wandelschoenen aan en het bos in.aritha schreef:Energie beneden peil. Tijd om op te laden.
Iemand nog tips?

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Tja...was hier maar bos, vlakbij!Orchidee schreef:Lourens schreef:Gewoon even de wandelschoenen aan en het bos in.aritha schreef:Energie beneden peil. Tijd om op te laden.
Iemand nog tips?energie opladen zei je toch...als ik eraan denk ben ik nog meer energie kwijt

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
volgens mij fiets jij iedere dag zowat door die bossen, ze zijn er genoeg dus op fietsafstand.judith schreef:Tja...was hier maar bos, vlakbij!Orchidee schreef:Lourens schreef:Gewoon even de wandelschoenen aan en het bos in.aritha schreef:Energie beneden peil. Tijd om op te laden.
Iemand nog tips?energie opladen zei je toch...als ik eraan denk ben ik nog meer energie kwijt

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Eer dat ik hier bij een bos of strand ben...Lourens schreef:volgens mij fiets jij iedere dag zowat door die bossen, ze zijn er genoeg dus op fietsafstand.judith schreef:
Tja...was hier maar bos, vlakbij!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Nouenof, daar heb je gelijk in, Lou! Heb vandaag nog in t weiland gezeten. Ook leukOrchidee schreef:Eer dat ik hier bij een bos of strand ben...Lourens schreef:volgens mij fiets jij iedere dag zowat door die bossen, ze zijn er genoeg dus op fietsafstand.judith schreef:

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Dit is toch wel redelijk bij jou in de buurt?Orchidee schreef:Eer dat ik hier bij een bos of strand ben...

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Echt? Ik ben zo bij Hoek van Holland Strand hoor...Orchidee schreef:Eer dat ik hier bij een bos of strand ben...Lourens schreef:volgens mij fiets jij iedere dag zowat door die bossen, ze zijn er genoeg dus op fietsafstand.judith schreef:
...15 min naar centraal en vervolgens met de trein...
...waar woon jij eigenlijk??? misschien wel dicht bij mij...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
gelukkig is de verslagenheid voorbij
ik had iets helemaal verkeerd begrepen/opgevat.
O dat is in eerste instantie heel naar, maar als het dan opgelost wordt, kun je zo intens blij zijn he ?helma schreef:gelukkig is de verslagenheid voorbij
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Noem jij dat strandJosephus schreef:Dit is toch wel redelijk bij jou in de buurt?Orchidee schreef:Eer dat ik hier bij een bos of strand ben...

Ik heb een vakantiekater
(en die is niet van de alcohol )

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.