Kleding als bedekking

Orchidee

Re: Kleding als bedekking

Bericht door Orchidee »

Gijs83 schreef:
Orchidee schreef:
Gijs83 schreef:
College Style Outlet???
Veel te duur voor een outlet, en weinig keus in verschillende maten :jongle
Ik ben er volgens mij nooit geweest(of in vakantie een keer?), maar iig ik heb niet op de prijzen gelet.
Gijs...het zijn dameskleding zaken :)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Orchidee schreef:
Gijs83 schreef:
Orchidee schreef:
Gijs83 schreef:
College Style Outlet???
Veel te duur voor een outlet, en weinig keus in verschillende maten :jongle
Ik ben er volgens mij nooit geweest(of in vakantie een keer?), maar iig ik heb niet op de prijzen gelet.
Gijs...het zijn dameskleding zaken :)
Weet ik, daarom heb ik er ook weinig kaas van gegeten, maar in een vakantie waren we daar een keer, dan kan dat eens gebeuren...
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Gijs83 schreef:Weet ik, daarom heb ik er ook weinig kaas van gegeten, maar in een vakantie waren we daar een keer, dan kan dat eens gebeuren...
Gijs, de College Style Outlet ligt zowat in je postwijk. Daar hoef je niet voor op vakantie :hum
Maar het blijft damesmode...
~~Soli Deo Gloria~~
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

Het moet niet gekker worden, hier hebben ze weinig bedekking : http://www.knipknap.....walgelijkplaatje.nl
jvdg

Bericht door jvdg »

Wilhelm schreef:Het moet niet gekker worden, hier hebben ze weinig bedekking : http://www.......knip-knap....walgelijkplaatje.nl
Ach, er zijn geen grenzen meer.......
En ik vraag me wel eens af, waar liggen mijn grenzen?
Ik gevoel geen meewarigheid met deze mensen, onze naasten.
Integendeel, het is een wonder dat ikzelf, uitwendig, hier niet in meegtrokken ben.
Maar ook ik ben geneigd tot alle kwaad (voor mensen zichtbaar en vooral onzichtbaar).
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

Zita schreef:
Wilhelm schreef:Het moet niet gekker worden, hier hebben ze weinig bedekking : http://www....knip-knap.....walgelijkplaatje.nl.
wat mij betreft mag deze link wel verwijderd worden.

Prima wat mij betreft, maar ik zie dit niet als lust opwekkend. maar wel erg onsmakelijk!!! 8| vr. gr. Helma
en JvdG ik begrijp je reactie, maar ik zie jou ook nog niet zo zitten op een fiets. :haha
dacosta

Bericht door dacosta »

pfff ik heb het vanaf 12 uur eens allemaal nagelezen wat er gemeld is over dit onderwerp. Echt pff om al die 11 pagina's door te worstelen.
Waar is het zuivere onderwerp gebleven ?
Kleding als bedekking.....ja dat klopt, dat is een van de functies van kleding.
Een nieuw onderwerp zou kunnen zijn "wat is zoal de functie van kleding (ook vanuit bijbels oogpunt is het veel meer dan alleen bedekking).
Een van mijn dochters zei onlangs "als ik er sexy uit wil zien, als mannen mij nakijken en mij met hun ogen belagen, dan moet ik vooral rok aantrekken. Omdat ik dat wil voorkomen draag ik een broek.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

dacosta schreef:Een van mijn dochters zei onlangs "als ik er sexy uit wil zien, als mannen mij nakijken en mij met hun ogen belagen, dan moet ik vooral rok aantrekken. Omdat ik dat wil voorkomen draag ik een broek.
Vreemd, er zijn toch rokken genoeg die geen lustgevoelens opwekken.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Mister schreef:
dacosta schreef:Een van mijn dochters zei onlangs "als ik er sexy uit wil zien, als mannen mij nakijken en mij met hun ogen belagen, dan moet ik vooral rok aantrekken. Omdat ik dat wil voorkomen draag ik een broek.
Vreemd, er zijn toch rokken genoeg die geen lustgevoelens opwekken.
Of trek er een legging bij aan ;)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
MvB

Bericht door MvB »

tja met warm weer vergeten veel mensen hoe ze zich horen te gedragen lijkt het wel! zelfs de ouderen lopen er steeds bloter bij egt geeeen gezicht[/quote]

Volgens mij ligt dit beter bij het onderwerp.....
Lassie

Bericht door Lassie »

Nou wat decoast zegt daar zit wel een kern van waarheid in.

10 jaar geleden liep ik samen met mijn zus over straat. Mijn zus had een mooie lange jurk aan (nee niet 1 met van die dunne bandjes gewoon mooie brede banden) en werd toen elke keer na gefloten door mannen en werden er opmerkingen gemaakt die je liever niet had willen horen. Ik vroeg m'n zus of dit vaker voor kwam. Ze zei: ja alleen als ik een lange jurk draag.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Hendrikus schreef:
Gijs83 schreef:Weet ik, daarom heb ik er ook weinig kaas van gegeten, maar in een vakantie waren we daar een keer, dan kan dat eens gebeuren...
Gijs, de College Style Outlet ligt zowat in je postwijk. Daar hoef je niet voor op vakantie :hum
Kootwijkerbroek was dat toen...
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Lassie schreef:Nou wat decoast zegt daar zit wel een kern van waarheid in.

10 jaar geleden liep ik samen met mijn zus over straat. Mijn zus had een mooie lange jurk aan (nee niet 1 met van die dunne bandjes gewoon mooie brede banden) en werd toen elke keer na gefloten door mannen en werden er opmerkingen gemaakt die je liever niet had willen horen. Ik vroeg m'n zus of dit vaker voor kwam. Ze zei: ja alleen als ik een lange jurk draag.
raar...
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Gijs83 schreef:
Hendrikus schreef:
Kootwijkerbroek was dat toen...
Oh...en daar hebben ze een heren College Style :quoi
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Gijs83 schreef:
Lassie schreef:Nou wat decoast zegt daar zit wel een kern van waarheid in.

raar...
nee, niet raar. Rok staat voor vrouwelijk, en tegenwoordig wordt door velen vrouwelijk als sexy gezien. :wiz
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gesloten