in de verste verten nietJolandaOudshoorn schreef:Maastricht?

in de verste verten nietJolandaOudshoorn schreef:Maastricht?
kampenHendrikus schreef:in de verste verten nietJolandaOudshoorn schreef:Maastricht?
fout. Kampen is met een hoofdletteralbion schreef:kampenHendrikus schreef:in de verste verten nietJolandaOudshoorn schreef:Maastricht?
dacht ik wel aan toen ik het tikte maar had geen zin om het te verbeterenHendrikus schreef:fout. Kampen is met een hoofdletteralbion schreef:kampenHendrikus schreef:in de verste verten nietJolandaOudshoorn schreef:Maastricht?
als ik een leerling van je was, zou ik dit ogenblikkelijk tegen je gebruikenalbion schreef:dacht ik wel aan toen ik het tikte maar had geen zin om het te verbeteren
Hengelo in Gelderland.Hendrikus schreef:Hintje: van deze plaatsnaam hebben we er méér dan één in ons land. Dit is niet de grootste.albion schreef:Ik kom hier nog niet uit. Ik denk dat de andere rf's hier ook moeite mee hebben. Ik zal er maar eens een makkelijke tussendoor doen![]()
Hendrikus schreef:als ik een leerling van je was, zou ik dit ogenblikkelijk tegen je gebruikenalbion schreef:dacht ik wel aan toen ik het tikte maar had geen zin om het te verbeteren![]()
ja juf, toen ik het schreef dacht ik er wel aan, maar ik had geen zin om het te verbeteren
goessoCorydoras schreef:Hengelo in Gelderland.Hendrikus schreef:Hintje: van deze plaatsnaam hebben we er méér dan één in ons land. Dit is niet de grootste.albion schreef:Ik kom hier nog niet uit. Ik denk dat de andere rf's hier ook moeite mee hebben. Ik zal er maar eens een makkelijke tussendoor doen![]()
het verbaasde me al dat je niet eerder hapteLassie schreef:Kampen......![]()
duhhh... ik kwam net pas op t forum en had gisteren gewoon even geen tijd.Hendrikus schreef:het verbaasde me al dat je niet eerder hapteLassie schreef:Kampen......![]()
Daar waren we heel blij mee, want nu kwamen tenminste nog eerst wat foute antwoorden voorbijLassie schreef:duhhh... ik kwam net pas op t forum en had gisteren gewoon even geen tijd.Hendrikus schreef:het verbaasde me al dat je niet eerder hapteLassie schreef:Kampen......![]()
;-)Hendrikus schreef:Daar waren we heel blij mee, want nu kwamen tenminste nog eerst wat foute antwoorden voorbijLassie schreef:duhhh... ik kwam net pas op t forum en had gisteren gewoon even geen tijd.Hendrikus schreef:het verbaasde me al dat je niet eerder hapteLassie schreef:Kampen......![]()