Welke van de twee kies je? (spelletje)
Re: welke van de twee kies je? (spelletje)
schoudertas ( das makkelijker, want dan heb je ook nog es je handen vrij)
duinrell of linaeushof?
duinrell of linaeushof?
Dank jeOrchidee schreef:Auto
lineushof ( is lang geleden dat ik daar was, maar daar kun je meen ik als christen nog naar toe duinrell niet echt. )flowers schreef:schoudertas ( das makkelijker, want dan heb je ook nog es je handen vrij)
duinrell of linaeushof?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Maakt weinig uithenriët schreef:lineushof ( is lang geleden dat ik daar was, maar daar kun je meen ik als christen nog naar toe duinrell niet echt. )flowers schreef:schoudertas ( das makkelijker, want dan heb je ook nog es je handen vrij)
duinrell of linaeushof?
De brigadiers van school zijn afgelopen vrijdag naar Duinrel geweest...en vrijdag hoopt groep 3 t/m 8 's middags de Linéushof te bezoeken als afsluiting van het schoolreisje...(zoals ieder jaar)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ok,Orchidee schreef:Maakt weinig uithenriët schreef:lineushof ( is lang geleden dat ik daar was, maar daar kun je meen ik als christen nog naar toe duinrell niet echt. )flowers schreef:schoudertas ( das makkelijker, want dan heb je ook nog es je handen vrij)
duinrell of linaeushof?
De brigadiers van school zijn afgelopen vrijdag naar Duinrel geweest...en vrijdag hoopt groep 3 t/m 8 's middags de Linéushof te bezoeken als afsluiting van het schoolreisje...(zoals ieder jaar)
ligt er misschien ook aan wat je wel of niet vindt kunnen?!
nieuwe:
na t stemmen mèt of zonder stemtompouce bij de koffie
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zonder tompouce...(ze zijn hier 's woensdags altijd in de reclame bij de bakker...dus minder lekkerhenriët schreef:ok,Orchidee schreef:Maakt weinig uithenriët schreef:lineushof ( is lang geleden dat ik daar was, maar daar kun je meen ik als christen nog naar toe duinrell niet echt. )flowers schreef:schoudertas ( das makkelijker, want dan heb je ook nog es je handen vrij)
duinrell of linaeushof?
ligt er misschien ook aan wat je wel of niet vindt kunnen?!
nieuwe:
na t stemmen mèt of zonder stemtompouce bij de koffie
Met de uitverkoop naar C&A of Speksnijder?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Bij ons is t bij de bakker hot item.. verkiezingen.. dan verkiezingtompoucen, heeeerlijk!Orchidee schreef: Zonder tompouce...(ze zijn hier 's woensdags altijd in de reclame bij de bakker...dus minder lekker
uitverkoop.... naar beide..
( alleen zitten ze hier helemaal niet )
shoppen in Den Haag of Utrecht?
Geen van beidehenriët schreef:Bij ons is t bij de bakker hot item.. verkiezingen.. dan verkiezingtompoucen, heeeerlijk!Orchidee schreef: Zonder tompouce...(ze zijn hier 's woensdags altijd in de reclame bij de bakker...dus minder lekker
Winkelen in Amsterdam of Rotterdam?
- JolandaOudshoorn
doe mij maar alle 4, inclusief zakgeldOrchidee schreef:Geen van beidehenriët schreef:Bij ons is t bij de bakker hot item.. verkiezingen.. dan verkiezingtompoucen, heeeerlijk!Orchidee schreef: Zonder tompouce...(ze zijn hier 's woensdags altijd in de reclame bij de bakker...dus minder lekker
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ja, ja...en toen?JolandaOudshoorn schreef:doe mij maar alle 4, inclusief zakgeldOrchidee schreef:Geen van beidehenriët schreef:Bij ons is t bij de bakker hot item.. verkiezingen.. dan verkiezingtompoucen, heeeerlijk!Orchidee schreef: Zonder tompouce...(ze zijn hier 's woensdags altijd in de reclame bij de bakker...dus minder lekker
Volgende...
- JolandaOudshoorn
wat trek je aan naar een bruiloft:
jurk of mantelpakje
jurk of mantelpakje
kan allebei:)JolandaOudshoorn schreef:wat trek je aan naar een bruiloft:
jurk of mantelpakje
- JolandaOudshoorn
tja, maar ik weet gewoon nog niet wat ik moet aantrekken vanavond. Was ik maar bruid, dan is die keuze niet zo moeilijkhenriët schreef:kan allebei:)JolandaOudshoorn schreef:wat trek je aan naar een bruiloft:
jurk of mantelpakje
mantelpakje heb ik niet eens, ben niet zo deftigJolandaOudshoorn schreef:tja, maar ik weet gewoon nog niet wat ik moet aantrekken vanavond. Was ik maar bruid, dan is die keuze niet zo moeilijkhenriët schreef:kan allebei:)JolandaOudshoorn schreef:wat trek je aan naar een bruiloft:
jurk of mantelpakje
voor mij wordt het een rok met legging
Ah, dan ben je makkelijk te herkennen tussen alle refo's.gertje schreef:mantelpakje heb ik niet eens, ben niet zo deftigJolandaOudshoorn schreef:tja, maar ik weet gewoon nog niet wat ik moet aantrekken vanavond. Was ik maar bruid, dan is die keuze niet zo moeilijkhenriët schreef:kan allebei:)JolandaOudshoorn schreef:wat trek je aan naar een bruiloft:
jurk of mantelpakje
voor mij wordt het een rok met legging