vlinder schreef:Terri schreef:helma schreef:henriët schreef:Goed, blij, verwachtend.
Alleen op dit moment zit ik me een kriek te balen.
Ik moet een nieuwe identiteitspas.. maar mn oude heb ik onlangs weggegooid.. die was al van een jaar of 12 terug.. en aangezien Jean altijd zegt.. Jet.. gooi al die zooit van je toch eens weg dacht ik.. nou ok, einde van die tijd, dus pas weg..
Maar schijnt dat je nu dus eerst langs t politiebureau moet... voor vermissing...

ik heb zooooooo'n hekel aan al dat gedoe, en gesjouw van t een naar t ander.. vooral omdat een ander me er naar toe moet brengen omdat ik geen auto meer heb. ( al vindt mijn opa het heerlijk als hij iets voor me doen kan hoor)
Enfin, we zien wel hoe of wat..
Oh ja, en nog zoiets.. ff verklaring van goed gedrag halen.. duurt nu dus een week of 5 voor je m hebt.............................. kreun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus ik kan nog wel ff gaan wachten op mn salaris:)
je krijgt w.s. een boete.

Dat is geen grapje hoor. Je bent een staatseigendom kwijt geraakt en daar krijg je een boete voor.
Zoek maar na op internet.
Als een document al meer dan 10 jaar niet meer geldig is, ook?
iets wat niet geldig is , heeft toch geen waarde, je kunt er niets meer mee???
Ik zal het nog gekker maken, een half jaar voor het verstrijken van de geldigheidsdatum, kun je het al niet meer gebruiken voor veel landen.
je vraagt je af waarom ze het dan niet gewoon 4,5 jaar geldig maken.
De prijs is helemaal te gek voor woorden.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?