Matthijs, voor mij ben je gewoon Matthijs hoor. Al was je de admin.Oorspronkelijk gepost door Rens
Matthijs, laat je toch niet stangen joh!!
Ik ben ook in C. Harinck begonnen. "Het leven van Maria Magdalena".
Mooi!! Ik heb heel veel van Potok gelezen en ik vind het magnifiek. "De hand van de golem" was mijn laatste boek van hem. Dat was wat macaber, maar wel ijzersterk. "My name is Asher Lev" heb ik voor mijn studie gelezen. Ook een knaller.Oorspronkelijk gepost door de Paus
Ik ben aan het lezen:
Chaim Potok - Uitverkoren
Heb ut gelezen. Het is een goede en eenvoudige verwoording van de reformatorische visie op de uitverkiezing. Het is geschreven voor 'gewone mensen', niet voor mensen die een uitgebreidde behandeling willen van de uitverkiezing. De kracht van het boek zit in zn eenvoud.Oorspronkelijk gepost door Dathenum
Ik heb zojuist gekocht: Chosen by God van R.C. Sproul. Het gaat over de uitverkiezing. Heeft iemand dit boek gelezen?
Kben gisteren begonnen.. ben nu al 180 pagina's verder...Oorspronkelijk gepost door UnionistMooi!! Ik heb heel veel van Potok gelezen en ik vind het magnifiek. "De hand van de golem" was mijn laatste boek van hem. Dat was wat macaber, maar wel ijzersterk. "My name is Asher Lev" heb ik voor mijn studie gelezen. Ook een knaller.Oorspronkelijk gepost door de Paus
Ik ben aan het lezen:
Chaim Potok - Uitverkoren