Klopt!Orchidee schreef:"De pier" op Hoek van Holland?
Raad de plaats oftwel waar is dit?
Re: Raad de plaats oftwel waar is dit?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Klopt. Misschien heb ik het inderdaad onderschat. Maar 't is een markant Rotterdams gebouw en je hoeft er natuurlijk niet in te zijn geweest om het te (her)kennen...Marco schreef:Die is voor de gemiddelde RF-er vast niet zo gemakkelijk. Het is het Kasteel van Sparta.

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Het komt me ijselijk bekend voor, maar ik kan er niet op komenalbion schreef:En waar staat dit??

~~Soli Deo Gloria~~
Wat mij opviel is dat op de naamplaat een andere plaats staat dan waar deze kerk staat.Hendrikus schreef:Het komt me ijselijk bekend voor, maar ik kan er niet op komenalbion schreef:En waar staat dit??
b.v. PKN - Delft en het staat in Delftsgauw of zo.

Zoiets komt meer voor: Gereformeerde Gemeente van Leiden in Leiderdorp, of Gereformeerde Gemeente van Hoogeveen te Noordscheschut.albion schreef:Wat mij opviel is dat op de naamplaat een andere plaats staat dan waar deze kerk staat.Hendrikus schreef:Het komt me ijselijk bekend voor, maar ik kan er niet op komenalbion schreef:En waar staat dit??
b.v. PKN - Delft en het staat in Delftsgauw of zo.Misschien weet je het nu.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Die kerk van de GG in Leiderdorp hoort gewoon bij de GG Leiderdorp.-DIA- schreef:Zoiets komt meer voor: Gereformeerde Gemeente van Leiden in Leiderdorp, of Gereformeerde Gemeente van Hoogeveen te Noordscheschut.albion schreef:Wat mij opviel is dat op de naamplaat een andere plaats staat dan waar deze kerk staat.Hendrikus schreef:Het komt me ijselijk bekend voor, maar ik kan er niet op komenalbion schreef:En waar staat dit??
b.v. PKN - Delft en het staat in Delftsgauw of zo.Misschien weet je het nu.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Corydoras schreef:Driewegen in (hoe kan het ook anders) Zeeland
Dit is de ingang:

en dan zie je dat op het bordje Overzande staat, terwijl de kerk in Driewegen is.
Heel goed Corydoras! Een pluim! Het dorpje heeft ook een heel leuk gemeentehuis.

Ik was er nooit opgekomen.
Zelfs de plaatsnaam was mij onbekend.

Zelfs de plaatsnaam was mij onbekend.

Als je op het bordje Overzande ziet staan, is het tijd voor een nieuwe bril.albion schreef:en dan zie je dat op het bordje Overzande staat, terwijl de kerk in Driewegen is.
Want er staat Ovezande, zonder r

Ik meende Zeeuws-Vlaanderen te herkennen, maar 'k zocht het dus te zuidelijk.

~~Soli Deo Gloria~~
Nog geen tijd gehad voor een nieuwe?Corydoras schreef:Driewegen in (hoe kan het ook anders) Zeeland
Dan maar weer een tussendoortje

~~Soli Deo Gloria~~
Het heeft wel iets om daarin te wonen. Zou er ook nog een preekstoel in staan?
Jongens, eten! Bim, bam.albion schreef:Het heeft wel iets om daarin te wonen. Zou er ook nog een preekstoel in staan?