Wat ervaar je juist dan de trouwe zorg van de Heere nietwaar?henriët schreef:dankbaar
gistermi/av waren we weggeweest en kwamen om half 12 thuis, Jean doet normaal altijd als hij binnenkomt de lamp aan, maar rook iets vreemds..en liet de lamp uit.
Wat bleek, het fornuis stond met een pit vol aan. Dus heel t huis zat in t gas.
Jean heeft alles opengezet en na een kwartier rook t weer fris en konden we het huis weer in..
Ik moet er steeds aan denken dat Jean de lamp niet aan deed, een vonkje en t huis in explosie..
Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
ja echt, absoluut.Terri schreef:Wat ervaar je juist dan de trouwe zorg van de Heere nietwaar?henriët schreef:dankbaar
gistermi/av waren we weggeweest en kwamen om half 12 thuis, Jean doet normaal altijd als hij binnenkomt de lamp aan, maar rook iets vreemds..en liet de lamp uit.
Wat bleek, het fornuis stond met een pit vol aan. Dus heel t huis zat in t gas.
Jean heeft alles opengezet en na een kwartier rook t weer fris en konden we het huis weer in..
Ik moet er steeds aan denken dat Jean de lamp niet aan deed, een vonkje en t huis in explosie..
Jean kon echt alleen maar zeggen gisteravond, Jet de Heere heeft ons bewaard.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
sjonge...
mijn stemming is lichtgeirriteerd.
Ik ben moe, ik voer geen klap uit, ik heb net voor de derde keer in twee maanden mijn laptop ter reparatie moeten wegbrengen (gelukkig geeft die handige man drie maanden garantie op zijn reparaties, dus het kost maar 1 keertje geld) en ik moet nog een enorme berg toetsen nakijken.
Ik ben moe, ik voer geen klap uit, ik heb net voor de derde keer in twee maanden mijn laptop ter reparatie moeten wegbrengen (gelukkig geeft die handige man drie maanden garantie op zijn reparaties, dus het kost maar 1 keertje geld) en ik moet nog een enorme berg toetsen nakijken.
en nu ben ik zwaargeirriteerd. De handige man belde: er is een ietsje afgebroken op het moederbord, hij moet honderden schroefjes losdraaien, daar is hij twee uur mee bezig, het valt buiten de garantie, dus het kost 59,00. Alternatief is een nieuwe laptop. Grrrrr.Zita schreef:mijn stemming is lichtgeirriteerd.
Waarom valt dat buiten de garantie??Zita schreef:en nu ben ik zwaargeirriteerd. De handige man belde: er is een ietsje afgebroken op het moederbord, hij moet honderden schroefjes losdraaien, daar is hij twee uur mee bezig, het valt buiten de garantie, dus het kost 59,00. Alternatief is een nieuwe laptop. Grrrrr.Zita schreef:mijn stemming is lichtgeirriteerd.
Als tie dat letterlijk gezegd heeft overdrijft hij wel enigzins. Die twee uur geloof ik wel. Hij moet hem tenslotte ook weer in elkaar zetten. maar er zitten echt geen honderden schroefjes in.Zita schreef:en nu ben ik zwaargeirriteerd. De handige man belde: er is een ietsje afgebroken op het moederbord, hij moet honderden schroefjes losdraaien, daar is hij twee uur mee bezig, het valt buiten de garantie, dus het kost 59,00. Alternatief is een nieuwe laptop. Grrrrr.Zita schreef:mijn stemming is lichtgeirriteerd.
- MarthaMartha
beneden nul...
ik heb zo'n hoofdpijn, dus ga ook maar naar bed nu...
welterusten allen!
welterusten allen!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ai, sterkte !! slaap lekkerMarthaMartha schreef:beneden nul...
welterusten allen!

Niet fit en uitgeslapen...gewoon moe...
Ik ben dat "nachtbraken" niet meer gewend...
Kan toch zien dat ik geen 20 meer ben
Maar goed het was gezellig gisterenavond...en niet iedereen beleeft zijn/haar 50 jarige bruiloft...dus het was de moeite waard

Ik ben dat "nachtbraken" niet meer gewend...
Kan toch zien dat ik geen 20 meer ben

Maar goed het was gezellig gisterenavond...en niet iedereen beleeft zijn/haar 50 jarige bruiloft...dus het was de moeite waard

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Helemaal top. Lekker al vroeg opgestaan, planning gemaakt, opdrachten uitgewerkt. Nu even fitnessen en boodschappen doen en vanmiddag en vanavond werken.
Tel je zegeningen één voor één en je ziet Gods liefde dan door alles heen zodat je moet zeggen: Hij liet nooit alleen.
Tel je zegeningen één voor één en je ziet Gods liefde dan door alles heen zodat je moet zeggen: Hij liet nooit alleen.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Heerlijk voor je!vlinder schreef:Helemaal top. Lekker al vroeg opgestaan, planning gemaakt, opdrachten uitgewerkt. Nu even fitnessen en boodschappen doen en vanmiddag en vanavond werken.
Dankt God in alles!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
hij heeft reparatiegarantie van 12 weken op al zijn reparaties, maar dit is wat anders dan de vorige keer. Zegt hij. En hij mompelde iets over twee uur lang schroefjesdraaien. Af en toe overweeg ik terug te gaan naar de mechanische typmachine.Afgewezen schreef:Waarom valt dat buiten de garantie??Zita schreef:en nu ben ik zwaargeirriteerd. De handige man belde: er is een ietsje afgebroken op het moederbord, hij moet honderden schroefjes losdraaien, daar is hij twee uur mee bezig, het valt buiten de garantie, dus het kost 59,00. Alternatief is een nieuwe laptop. Grrrrr.Zita schreef:mijn stemming is lichtgeirriteerd.
Tjonge zeg, dat is heftigLassie schreef:![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!