Nee, nualbion schreef:zou ze het NU lezen gertje?gertje schreef:hoop dat je nu lekker slaapt.judith schreef:Moe... zo ontzettend moe!
![]()

Nee, nualbion schreef:zou ze het NU lezen gertje?gertje schreef:hoop dat je nu lekker slaapt.judith schreef:Moe... zo ontzettend moe!
![]()
en laat ons met lijdzaamheid lopen de loopbaan, die ons voorgesteld is;
2 Ziende op den oversten Leidsman en Voleinder des geloofs
Ken jij die? Ik ook namelijk! (kennen wij elkaar dan soms ookhuisman schreef:Verdrietig nu er in onze naaste omgeving een kindje na 7 maanden zwangerschap in de baarmoeder gestorven is.
Dit staat op de rouwkaart:en laat ons met lijdzaamheid lopen de loopbaan, die ons voorgesteld is;
2 Ziende op den oversten Leidsman en Voleinder des geloofs
Volgens mij zijn er dan meer mensen die elkaar kennen, geloof ik...MarthaMartha schreef:Ken jij die? Ik ook namelijk! (kennen wij elkaar dan soms ookhuisman schreef:Verdrietig nu er in onze naaste omgeving een kindje na 7 maanden zwangerschap in de baarmoeder gestorven is.
Dit staat op de rouwkaart:en laat ons met lijdzaamheid lopen de loopbaan, die ons voorgesteld is;
2 Ziende op den oversten Leidsman en Voleinder des geloofs)
"God zal zijn waarheid nimmer krenken, maar eeuwig zijn verbond gedenken" stond er ook op, en wat is dat een troost!
Jij ook dan?Mister schreef:Volgens mij zijn er dan meer mensen die elkaar kennen, geloof ik...MarthaMartha schreef:Ken jij die? Ik ook namelijk! (kennen wij elkaar dan soms ookhuisman schreef:Verdrietig nu er in onze naaste omgeving een kindje na 7 maanden zwangerschap in de baarmoeder gestorven is.
2 Ziende op den oversten Leidsman en Voleinder des geloofs)
"God zal zijn waarheid nimmer krenken, maar eeuwig zijn verbond gedenken" stond er ook op, en wat is dat een troost!
Ik zou het niet weten...mijn man heeft veel familie, collega's/oud collega's, in de plaats waar jij woont...dus het zou zomaar kunnen, dat je bekender bent, als dat je zou willenjvdg schreef:Ik hoop maar dat veel forummers mij niet kennen.
ik ken jou weljvdg schreef:Ik hoop maar dat veel forummers mij niet kennen.
JolandaOudshoorn schreef:ik ken jou weljvdg schreef:Ik hoop maar dat veel forummers mij niet kennen.
ik ookJolandaOudshoorn schreef:ik ken jou weljvdg schreef:Ik hoop maar dat veel forummers mij niet kennen.
Het is me een waar genoegen jullie ook te kennen.MarthaMartha schreef:ik ookJolandaOudshoorn schreef:ik ken jou weljvdg schreef:Ik hoop maar dat veel forummers mij niet kennen.
Waarvoor hoop je datjvdg schreef:Ik hoop maar dat veel forummers mij niet kennen.