Dat boek heb ik verslonden in 2 dagen. :!Oorspronkelijk gepost door KevertjeOorspronkelijk gepost door Barryvrouw2 dagen niks anders doen! Uit!Oorspronkelijk gepost door Kevertje
Boek van Lynn Austin, Donker Vuur!
?
welk boek ben je nu aan het lezen?
-
Enne...je zou ook Hegger lezen.Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwDat boek heb ik verslonden in 2 dagen. :!Oorspronkelijk gepost door KevertjeOorspronkelijk gepost door Barryvrouw2 dagen niks anders doen! Uit!Oorspronkelijk gepost door Kevertje
Boek van Lynn Austin, Donker Vuur!
?
Wat vond je ervan?
-
Ik zit nu in de opbouw! Heb erg veel vragen. Veel herkenbare zaken. Ik vraag me af of het alleen wel zo'n christelijke manier is. Maar ik ben nog maar halverwege!!!! Dus dit is geen eerlijke reactie.Oorspronkelijk gepost door MajorcaEnne...je zou ook Hegger lezen.Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwDat boek heb ik verslonden in 2 dagen. :!Oorspronkelijk gepost door KevertjeOorspronkelijk gepost door Barryvrouw 2 dagen niks anders doen! Uit!
?
Wat vond je ervan?
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
OK. het gevoel herken ik.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Ik zit nu in de opbouw! Heb erg veel vragen. Veel herkenbare zaken. Ik vraag me af of het alleen wel zo'n christelijke manier is. Maar ik ben nog maar halverwege!!!! Dus dit is geen eerlijke reactie.
Hou ons op de hoogte van je (vernietigende) eindconclusie!
-
Nee, ik verwacht niet dat ik bijzonder vernietigend zal zijn.Oorspronkelijk gepost door MajorcaOK. het gevoel herken ik.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Ik zit nu in de opbouw! Heb erg veel vragen. Veel herkenbare zaken. Ik vraag me af of het alleen wel zo'n christelijke manier is. Maar ik ben nog maar halverwege!!!! Dus dit is geen eerlijke reactie.
Hou ons op de hoogte van je (vernietigende) eindconclusie!
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
-